Lue keskustelun säännöt.
Tämä on hauskaa
31.10.2007 |
Aina kun tänne kirjoitta aiheesta kun aiheesta, niin saa niitä v-mäisiä vastauksia.
Olen jo alkanut odottaa asiallisten vastauksia sijaan niitä haukkuja. Ne on nii HAUSKOJA. Kyllä oon monet naurut nauranut.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joka kerran kun oon jotain kirjottanut niin vastaukset on kamalan hyökkääviä vaikka itse kuinka asiallisesti kirjoittaa.