Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on hauskaa

Vierailija
31.10.2007 |

Aina kun tänne kirjoitta aiheesta kun aiheesta, niin saa niitä v-mäisiä vastauksia.

Olen jo alkanut odottaa asiallisten vastauksia sijaan niitä haukkuja. Ne on nii HAUSKOJA. Kyllä oon monet naurut nauranut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran kun oon jotain kirjottanut niin vastaukset on kamalan hyökkääviä vaikka itse kuinka asiallisesti kirjoittaa.

Vierailija
2/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaksi saa nauraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi