Lue keskustelun säännöt.
Hurja helle nyt +18.
Kommentit (13)
Niinpä tulisipa tännekin nuo +40 asteen ihanat helteet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Palsta vammanen aloitti paskan jankutuksen.
legasymedia eu vonleiden marin ilmastohuijausislamisaatiorälssi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Täällä 22. Ei oikein huvittaisi lähteä lenkille mutta pakko se on. Tulen olemaan lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut 🥵
Taisit laskea 1+1=22, jos tuo lukema on mielestäsi hellettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jankuti jankuti jankuti................................................................
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvin tarkenee Oulusa 17C. Laitoin villapaidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tarkenee Oulusa 17C. Laitoin villapaidan päälle.
Helvetin hyvä että kerroit tämän!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä 22. Ei oikein huvittaisi lähteä lenkille mutta pakko se on. Tulen olemaan lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut 🥵