Jaksaisitteko kysellä sellaisen miehen perään jolla ei ole aikaa tavata?
Kommentit (57)
Joskus on työkiireitä ja treffejä niin paljon, ettei kaikkien kanssa heti ehdi treffeille. M34
Älä ripustaudu ihmiseen, jolla ei ole aikaa sinulle. Tilanne vain pahenee tuosta. Itse tapailin naista, jolla oli niin tiukka viikkoaikataulu (jopa ruokakaupassa käyntipäivät olivat ennalta lukittu), että totesin, että tuihon myllytykseen on turha lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sellainen voi olla pelimies jolla on avovaimo jo. Tai ei kiinnosta. Vai onko työ ja ura. Pitäisi selvittää että miksi ei ole aikaa. Selvästi ei ole rakastunut? Hyvin ikävää. Ehkei ole sen arvoinen sitten ja on kovempi arvomaailma tai kaverit edellä, urheilu, muu. Alkoholi? Voi olla joku muukin tavanomaisempi selitys, ettei jaksa töiden lisäksi tai muuta. Jos on kovin nuori meneekö baareissa. Arvailuja ja kokemuksia.
En tiedä miksi hänellä ei ole aikaa, ei ole kertonut. Alkoholia ei ainakaan käytä eikä käy baareissa.
Ap
En kyllä ikinä alistuisi kyselemään miehen perään!
Tapaamiset sovitaan ja niistä pidetään kiinni ja jos jotain todellista estettä tulee siitä ilmoitetaan.
Jos miehellä ei ole koskaan aikaa, anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sellainen voi olla pelimies jolla on avovaimo jo. Tai ei kiinnosta. Vai onko työ ja ura. Pitäisi selvittää että miksi ei ole aikaa. Selvästi ei ole rakastunut? Hyvin ikävää. Ehkei ole sen arvoinen sitten ja on kovempi arvomaailma tai kaverit edellä, urheilu, muu. Alkoholi? Voi olla joku muukin tavanomaisempi selitys, ettei jaksa töiden lisäksi tai muuta. Jos on kovin nuori meneekö baareissa. Arvailuja ja kokemuksia.
En tiedä miksi hänellä ei ole aikaa, ei ole kertonut. Alkoholia ei ainakaan käytä eikä käy baareissa.
Ap
Sitten häntä ei vaan kiinnosta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sillä on vaimo/avovaimo, 2-3 lasta niitten kanssa, voip olla enemmänkin!
Älä.
Etsi uusi, vapaa ihminen!
Kamalaa olla riippuvainen sellaisen miehen huomiosta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.
Etsi parempi, ap.
Jos tarpeeksi kiinnostaa niin aikaa kyllä löytyy. Minulla ei riitä aikaa haikailla muiden perään jos heillä ei ole minulle aikaa.
Aina kannattaa kysellä perään! Se voi napatakin, kun on tarpeeksi sinnikäs. Ei parisuhteetkaan mitään läpihuutojuttuja ole. Itseään on kaupattava toiselle. Sillain syntyy kestävimmät parisuhteet. Sinnikkäät ihmiset eivät hypi kukasta kukkaan.
Ei se halua sua tavata. Usko jo ja jätä se rauhaan. Se ei vaan kehtaa sanoa sitä suoraan.
Kokemuksesta sanon, että ei kannata. Sellainen mies todennäköisesti hakee jotain ihan muuta, mutta roikottaa paremman puutteessa varalla naista, josta ei ole kovin kiinnostunut.
Se ei vain ole kiinnostunut. Usko mua.
Katsos kun jos olisikin vain juuri nyt hyvin kiireinen, hän silti löytäisi jotain välejä nähdä tai soittaa ja ennen muuta haluaisi sopia jotain kompensoivaa hieman myöhemmälle. Hän haluaisi pitää sinusta kiinni.
Anna olla, hän ei ole oikeasti into you.
Itse olin alkuun sinnikäs ja jouduin metsästään huomiota ja aikaa sellaiset 3kk. Mutta se kyllä palkittiin sillä nyt sujuu hienosti.
Tuolloin syynä oli työreissut, työkiireet ja varmasti myös varovaisuus aloittaa suhdetta.
Osa on hitaasti lämpeneviä. Tai sitten häntä ei nappaa.