Olen hyväkroppainen mutta en ikinä käyttäisi peppuvakohousuja salilla
Mielestäni kyseessä on puhtaasti halu esitellä itseään. Koska muitakin erittäin hyviä urheiluvaatteita on myytävänä.
Kommentit (55)
Joillekin tällaiset vaatteet antavat energiaa siihen, että vielä joskus voisi olla hyvännäköinen.... Jos on jo hyvännäköinen niin sitähän voi pukeutua vaikka perunasäkkiin ja näyttää hyvältä. Kun taas ei ole niin aina löytyy heitä, joiden mielestä ole pukeutunut väärun ja huonosti, mitä tahansa olet laittanu päällesi...
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Olen 27v
Jaa.
Oon hyväkroppainen mutta enpä mene edes kuntosalille kun tuntuu olevan niin vaikeaa ja kaikilla on jotain sanomista, sama se mitä tekee ja miten pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Et ole nähnyt Lulu Ranteen leuanvetovideota?
En kyllä tajua miksi kukaan käyttää sellaisia tai stringejä. Hlvtin ärsyttävää kun jotain koko ajan persvaossa.
Miesten pitäis joskus kokeilla vetää sellasset persvakotrikoot koipeen salille mennessä lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotiaat ole enää hyväkroppaisia😅😅
Olen 27v
Ja vielöä niin vaatimatonkin kun tiedät kertoa muile, että olet hyvä kroppaine ja siksi katsot voivansa sanoa, miten muidenkin tulis pukeutua.....
Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?
Housut menevät minun peppuvakoon vaikka se kuinka sinua harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?
Sellaset missä kuminauha vetää housut rypylle persvakoon
Harva osaa pukeutua tyylikkääati. Jostakin syystä moni pukeutuu kuin heillä ei olisi mitään arvokkuutta, sivistystä. Tarkoitus on näyttää kauniilta, ei alastomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?
Sellaset missä kuminauha vetää housut rypylle persvakoon
No minulla on se vako ilman rypytystäkin ja parit ihan rypytetyt shortsit.
Joo täytyy myöntää ei kikkuli ottanut eteen vaikka näin erittäin hyvämuotoisen pepun, johtopäätös taidan olla jo liian vanha taikka sitten aisassa on vikaa.
Seuraava vaihe lienee se että pukeudutaan ihomaaliin. Eli maalataan vaatteet iholle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on peppuvakohousut? Tavalliset trikoot?
Parempi jos et tiedä
Vierailija kirjoitti:
Harva osaa pukeutua tyylikkääati. Jostakin syystä moni pukeutuu kuin heillä ei olisi mitään arvokkuutta, sivistystä. Tarkoitus on näyttää kauniilta, ei alastomalta.
Salilla?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe lienee se että pukeudutaan ihomaaliin. Eli maalataan vaatteet iholle.
Eikös tätä ole jo?
Sama. Tyylitöntä ja nolon huomionkipeää.