Miksi edes muutin takaisin Suomeen?
Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua. Suomessa ei voi enää asua eikä käydä töissä :(
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Täysin erilainen
Suuret toiveet – ne meidät rikkoivat
Sanoin itselleni: jos pääsen pois, sydämeni paranee
Menneisyyteni on ristiriidassa kanssani
Viimeinen kirjeeni; sieluni tuntui tukahdutetulta täällä
Eilinen on jätettävä taakseen; se on haudattava nyt
En katso enää taakseni
Olen vihdoin matkalla
En paennut, mutta täällä eläminen oli vaikeaa
Kuinka kauan voi jatkaa hymyilemättä?
Ehkä on elämää muualla
On muita ihmisiä
Mekin olemme raunioina
Sanoin itselleni – sanoin itselleni – olen jossain kaukana
Olen eksyksissä; missä olen?
Yritin, mutta se ei toiminut; yritin uudelleen, mutta se epäonnistui
Heitin kaiken syrjään; poltin kaiken
Nyt olen päättänyt lähteä
Olen vihdoin matkalla
En paennut, mutta täällä eläminen oli vaikeaa
Kuinka kauan voi jatkaa hymyilemättä?
Ehkä on elämää muualla
On muita ihmisiä
Viimeinen kirjeeni; sieluni tukahdutettiin täällä
Jos pääsen pois, sydämeni paranee
Nämä viimeiset rivit – jotta muistat minut
Maailman täytyy nyt kääntyä uuteen suuntaan
Olen vihdoin matkalla
En karannut, mutta täällä eläminen oli vaikeaa
Kuinka kauan voi jatkaa hymyilemättä?
Ehkä on elämää muualla
On muita ihmisiä, toinen elämä
Jotain täysin erilaista
Jotain täysin erilaista
Ihmiset
On elämää
On elämää
Muuta takaisin Venäjälle. Se on helppoa. Anokin teki niin.