Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillaillaan ja tsillaillaan tänään ökyhuvilasamme t-bounsteikkejä, jättiskatka rapuvartaita ja maissin tähkiä tulossa

Vierailija
28.06.2026 |

myös italijalaista chianti punaviintä ja export laatu olutta löytyy. Mitäs teillä valmistetaan siellä Keravalaisessa pikkukaksiossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan vesi kielelle, mutta mä vaan mietin sitä että mitä sä oot kokenu kun sä teet näitä tämän tyyppisiä alotuksia?

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ökyhuvila niin ruuatkin sitten sen mukaan eikä mitään marketin peruskauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.

Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öky huvilassa t-boun steikit, jättis katka rapu vartaat ja maissin tähkät tulossa. Juomaksi chianti puna viintä ja export laatu olutta.

 

- Piti vain kokeilla, miltä tuntuu kirjoittaa näin :)

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.

Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?

Mielikuvitusmaailmassa? Kultaseni, asumme Sipoossa 400neliön villassa HOX HOX

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.

Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?

Mielikuvitusmaailmassa? Kultaseni, asumme Sipoossa 400neliön villassa HOX HOX

No niin, täytyypä katsella kiinteistörekisteristä Sipoon omakotitalot 400 m2 +/- 15. 
Ja siitä sitten vähän deduktiota.


Selviää tämäkin kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökyhuvilakaan ei ole opettanut aptä kirjoittamaan yhdyssanat oikein.

 

Säälin huonoa kirjoitustaitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi