Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi George saa sisaruksen!

Vierailija
08.09.2014 |

Onnea Kate ja William <3

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Mennyt ihan ohi tää uutinen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde BBC. Googlaa. T. ap

Vierailija
4/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.

Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2747642/BREAKING-NEWS-Duchess-Cambridge-pregnant-second-child.html

Vierailija
5/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit nopeampi kuin daily mail :)

Vierailija
6/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne, että Kate tekee kaiken oikein. Eikä ole mikään hermokimppu, vaan just oikea kuninkaalliseksi. Rento ja vähän viileä, joka ei varmaan kärsi siellä hovissa yhtään, vaan nauttii elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]Olit nopeampi kuin daily mail :)
[/quote]

Miten nii?

Vierailija
8/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]

Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.

Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2747642/BREAKING-NEWS-Duchess-Cambridge-pregnant-second-child.html

[/quote]

On tullut vähän aavistus, että V&D eivät saa enempää lapsia, vaikka niitä varmasti kovasti toivovat. Sen verran vaikeaa taitaa Victorian raskautuminen olla, ja ikääkin alkaa olla jo lähemmäs 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]Olit nopeampi kuin daily mail :) [/quote] Miten nii?

[/quote]

Tämä ei ehtinyt edes DM:n sivuille siinä vaiheessa kun tämä uutinen oli jo av:lla (toki se nyt on siellä) :D ja ap peittosi myös molemmat kotimaiset iltapäivälehdet :)

Vierailija
10/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"As with her first pregnancy, the duchess is suffering from acute morning sickness and is being treated by doctors at Kensington Palace." (BBC)

Osaako joku sanoa, millä lääketieteellisillä keinoilla raskauspahoinvointia voidaan helpottaa? Yleensähän ohjeeksi annetaan "hitaasti ylös" ja "keksiä ja tuoremehua" jne.

Vierailija
12/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]

Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.

Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.

 

Mikäs vika pikkuveljessä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]

"As with her first pregnancy, the duchess is suffering from acute morning sickness and is being treated by doctors at Kensington Palace." (BBC) Osaako joku sanoa, millä lääketieteellisillä keinoilla raskauspahoinvointia voidaan helpottaa? Yleensähän ohjeeksi annetaan "hitaasti ylös" ja "keksiä ja tuoremehua" jne.

[/quote]

Talidominilla?

Vierailija
14/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongasin uutisen bbc:n sivuilta "beaking news" bannerista ja riensin välittömästi kertomaan teille ilouutisen! palstan suurkuluttajana koin sen velvollisuudekseni kanssapalstaajiani kohtaan :) t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauspahoinvointia voidaan hoitaa antihistamiineilla ja pahoinvointilääkkeillä, sekä käyttää suonensisäistä nesteytystä, jos äiti meinaa kuivua.

Vierailija
16/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän huhuttiin muutama viikko sitten. Joku Katen "kaveri" oli taas juorunnut raskaudesta. Sama kuvio oli Georgen kohdalla. Ihmettelen vaan, että miten tuollainen henkilö voi kuulua Katen ystäväpiiriin vai mikä juttu lie sitten oikeasti..

Mutta ihana uutinen! :)

Vierailija
17/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]

"As with her first pregnancy, the duchess is suffering from acute morning sickness and is being treated by doctors at Kensington Palace." (BBC) Osaako joku sanoa, millä lääketieteellisillä keinoilla raskauspahoinvointia voidaan helpottaa? Yleensähän ohjeeksi annetaan "hitaasti ylös" ja "keksiä ja tuoremehua" jne.

[/quote]

Viimeksi ainakin mainittiin hänen saavan nesteytystä. Catherine on vielä niin kovin hoikka, että jos nesteet ei pysy sisällä niin nopeasti menee huonoon kuntoon. 

"Vaikeasta raskauspahoinvoinnista käytetään nimitystä hyperemesis gravidarum eli hyperemeesi. Hyperemesis gravidarum on latinaa ja tarkoittaa sananmukaisesti raskauteen liittyvää (gravidarum) runsasta (hyper) oksentelua (emesis).

Noin prosentti raskaana olevista kärsii niin voimakkaasta pahoinvoinnista, että se diagnosoidaan hyperemeesiksi. Voimakaskaan oksentelu ei ole vaarallista sikiölle, mutta äidille se voi aiheuttaa komplikaatioita kuten elimistön kuivumista, painonlaskua, vitamiinipuutoksia, elektrolyytti- ja happoemästasapainon muutoksia, maksan toimintahäiriön, ruokatorven tulehduksen tai hampaiden kiillevaurioita.

Hyperemeesiä hoidetaan ensisijaisesti suonensisäisellä nesteytyksellä kuivumisen estämiseksi ja lääkkeillä pahoinvoinnin vähentämiseksi. Joskus hyperemeesi voi jatkua raskauden loppuun saakka ja vaatia useampia sairaalakäyntejä"

http://lopujo.fi/raskauspahoinvointi/hyperemesis-gravidarum/

http://www.princeofwales.gov.uk/media/press-releases/the-duke-and-duchess-of-cambridge-are-expecting-their-second-child

 

Vierailija
18/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]

"As with her first pregnancy, the duchess is suffering from acute morning sickness and is being treated by doctors at Kensington Palace." (BBC) Osaako joku sanoa, millä lääketieteellisillä keinoilla raskauspahoinvointia voidaan helpottaa? Yleensähän ohjeeksi annetaan "hitaasti ylös" ja "keksiä ja tuoremehua" jne.

[/quote]

Suonensisäisellä nesteytyksellä ainakin.

Vierailija
19/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset.

Vierailija
20/79 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:45"]"As with her first pregnancy, the duchess is suffering from acute morning sickness and is being treated by doctors at Kensington Palace." (BBC)

Osaako joku sanoa, millä lääketieteellisillä keinoilla raskauspahoinvointia voidaan helpottaa? Yleensähän ohjeeksi annetaan "hitaasti ylös" ja "keksiä ja tuoremehua" jne.
[/quote]

Lainaan itseäni. Kate kärsii näköjään harvinaisen vaikeasta raskauspahoinvoinnista, josta käytetään termiä hyperemesis gravidarum.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän