Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletko koskaan "Kansanradio"-ohjelmaa sunnuntaisin puolilta päivin Yle Radio Suomi-kanavalta?

Vierailija
13.01.2026 |

Mitäpä olet mieltä kyseisestä jo vuosikymmeniä pyöritetystä Kansanradio-ohjelmasta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuunnellut sitä.

Vierailija
2/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin vauva-palsta!

Hieno ohjelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein jaksa kuunnella, kun aika moni soittaja vaan valittaa ja valittaa. Eivätkä malta edes lopettaa, vaikka juontaja sanoo että aika alkaa loppua...

Vierailija
4/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin vauva-palsta!

Hieno ohjelma!

Sama tuli mieleen🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
5/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä keuhkoaa ihan samat sekopäät kuin täällä. Ehkä tän palstan sennuosasto? Mut ihan yhtäläisesti päreet kainalossa.

Vierailija
6/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava ohjelma. Mökillä menee rannalla pikku krapulalla helteessä olut kädessä täysillä.

Vierailija
7/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie sen sanoin meitin emännälle, että tätä se mun iskiakseni ties jo vuonna 74 että mitä tästä vielä tulee? Kommunistit, prkl!!

Pena 78v.

Vierailija
8/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko, että ovat lyhentäneet sen lähetysaikaa.  - Kyseinen ohjelma on kyllä läheistä sukua tällr palstalle.....

Vierailija
9/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monta vuotta kuunnellut kaikki jaksot. Jos en ohjelma-aikaan voi kuunnella, niin netistä löytyy.

Tuo on yksi harvoista paikoista missä ihmiset nykyisin voivat ilmaista mielipiteitään ja keskustella. Joten hyvä ohjelma.

Vierailija
10/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta viihdettä. Surullista sinänsä että sinne soittavat ihmiset ovat tosissaan. 

Vierailija
11/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se keskustelua, jos sinne soittaa joku niin itsepäinen että paasaa, paasaa ja paasaa, eikä anna toiselle/ toisille suunvuoroa? Ja vaikka pyydettäisiin lopettamaan, niin jatkaa vaan...Sen minä VIELÄ sanon...Ja sanon mie vielä tämänkin! Tällaisia ihmisiä nimittäin on ja niitä soittaa tuonnekin. Jossain terapiassa kyllä ovat hiljaa, eivätkä saa sanaa suustaan. Tai, kun valittamisen sijaan voisi joskus kehuakin niin eihän sieltä tule sanaakaan. Sama tosiaan koskee tätä palstaakin.

Vierailija
12/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa muuten pökkelöt avaamaan sanaisen arkkunsa. Toisaalta hyvä, mutta rasittavaa kuunneltavaa just sen negatiivisuuden takia.

Vierailija
13/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi kuunneltiin meillä joka sunnuntai Kansanradio suurella hartaudella. En ymmärtänyt miksi sitä piti lastenkin kuunnella mutta pakko oli.

Vierailija
14/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukko sanoo sitä Viemäriradioksi.

Vierailija
15/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen sitä kesäisin mökillä samalla kun otan aurinkoa. Mukavata.

Vierailija
16/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa porukkaa siellä ölisemässä, kuin pienempien paikkojen kioskeilla, kahviloissa yms. Semmosia "kyllä MINÄ tiedän"- tyyppejä. Täällä paikallisella kioskilla ja kahvilassa näitä ukkeleita näkee ja varsinkin kuulee...Äkkiä yrittää hoitaa ostokset, ettei joutuisi sitä loputonta väninää kuulemaan.

Vierailija
17/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sieltä tulikin keskustelutaidottomat alapeuluttamaan.

Vierailija
18/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Virpi Suutari tehnyt tuosta elokuvankin joitakin vuosia sitten. On tullut telkkarista jo useaan kertaan.

Vierailija
19/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi kuunneltiin meillä joka sunnuntai Kansanradio suurella hartaudella. En ymmärtänyt miksi sitä piti lastenkin kuunnella mutta pakko oli.

Meillä kuule vanhemmat kuuntelee vieläkin. Tai no, kuuntelee ja "kuuntelee". Radio on auki, molemmat omissa touhuissaan. Olen joskus ehdottanut, että voisko tuota radiota kenties laittaa edes hiljemmalle tai sulkea...Ei vastausta, kummaltakaan. 

Vierailija
20/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko kuuntelen, olen kuunnellut jo jostain 90-luvulta alkaen. 
Ei häiritse valitukset yhtään, koska yksittäinen puheenvuoro ei kuitenkaan kovin pitkään kestä. 
Minusta juontaja saisi antaa vähän pidempäänkin puhua, välillä huomaa selvästi ettei juuri kiinnosta soittajan sanomiset, on kova yritys saada puhelu päättymään.