Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyyntyisitkö tästä??

Vierailija
05.01.2007 |

ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 5 v. kihloissa.



miehen täti (isänsä veljen vaimo) joka on minua n 10v vanhempi ja kuin hyväkin ystävä laittaa AINA JOULUKORTIN meille mikael meikäläinen+ tina...





arghhh!! nimeni on tiina eikä tina! ja jos on niin kaveria, niin luulisi, että 5 vuoden tuntemisen jälkeen tietää sukunimeni tai voi sitä edes kysyä joltakin :(



seuraavana vuonna laitan piruuttaan heille pekka, matti, tiina meikäläinen + pirkko

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen kortin riville mahdu useampi koko nimi, siinä syy

Vierailija
2/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" seuraavana vuonna laitan piruuttaan heille pekka, matti, tiina meikäläinen + pirkko"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin miehen sukunimen (jjoka on sama kuin meihen veljellä :DDD)

Vierailija
4/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku ruotsinkielinen. Nimi Tina kirjoitetaan ruotsiksi oikein Tina, ei Tiiiiina, vaikka vokaalia painotetaankin.

Vierailija
6/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi miehesi isän sisko.....ei sen veljen vaimo....eli ei oo miehellesi mitään sukua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisivatkin etunimeni ritirimpsun perään yksikseen, mutta minä en ole " Meikäläinen" !!!

Vierailija
8/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Matti Meikäläinen perh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän vastaava nimi. Jostain syystä muutama ihminen (yhdet mm. minut alle vuoden ikäisestä tunteneet ja erittäin läheiset) ovat aina kirjoittaneet nimeni väärin (juuri tyyliin Tiina -> Tina). Enkä ole ärsyyntynyt, en oikeastaan edes koskaan vaivannut päätäni miksi he niin tekevät.

Vierailija
10/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella on tuollainen Tiina/Tina-nimi (on suvun perintönimi) ja minua kyllä sieppaa kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa sitä oikein. Parhaan kaverin äitikin kirjoittaa aina väärin, vaikka näkee sen joka viikko tekstareissa oikein ja kaikki kortit yms. menee meiltä aina tikkukirjaimin (tyttö on neljä), silti se nimi on väärin. Itse sitten suuttui sairaasti, kun kerhon vetäjä oli kirjoittanut hänen lapsensa nimen kerran väärin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse loukkaannuin todella, kun oma äitini kutsui minun kihlattuani kahden vuoden tuntemisen jälkeen väärällä nimellä, Aria Artoksi!



Kyllä se joskus jotakin osoittaa, jos ei nimi jää millään mieleen?

Vierailija
12/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika suurpiirteinen luonteeltani ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus jotakin osoittaa, jos ei nimi jää millään mieleen?

[/quote]

Vierailija
14/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei täti muista sun sukunimeä, eikä kehtaa kysyä, tai sitten noin on vaan yleensäkin tapana kirjoittaa.



Suhtaudutaanko suhun muuten jotenkin nuivasti, kun tuollainen pikkujuttu ärsyttää? Voisin nimittäin kuvitella omalta kohdaltani, että silloin rupeisin katsomaan joulukortteja tuolla tavalla, että eikö se inhottava ämmä nyt osaa edes mun sukunimeä kirjoittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi