Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko opiskella lakimieheksi?

Vierailija
30.12.2006 |

Tulipa vaan mieleen - nyt kun lapsetkin on tehty, voisi olla vähän kypsempi ja opiskella itselleen uuden tutkinnon. Palkkakin olisi ihan kiva... opinnot tosin olisivat toisella paikkakunnalla, joten reissaamista tulisi jonkin verran. Hyviä ja huonoja puolia lakimiehen ammatista, kokemusta kenelläkään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi