Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllistävä äiti

Vierailija
12.10.2009 |

huokaus. Olen kohta 40-vuotias nainen, mutta silti äitini taidokkaasti onnistuu syyllistämään ja latistamaan mielialani. Soitin hänelle kysyäkseni miten menee. (Sellaista soittoa harvoin saan häneltä). Vastaukseksi tuli ryöppy: Et ole ehtinyt käymään, hyvää tässä kuuluu (äänessä marttyriutta..) jne. En todellakaan jaksa aina käydä hänen luonaan. On alkoholinkäyttöä, valitusta, tupakinsavua. Olen hiukan oppinut elämään omaa elämääni mutta näemmä hänen vaikutusvaltansa on rajaton. Tulee syyllisyys, kun viikonloppu meni omaan hyvinvointiin eikä äitini auttamiseen/valitusten kuunteluun. Onko tällainen kenellekään tuttua?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju,  pidetään aktiivisena.

 

💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi