Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni meni pieleen. Mikäs enää avuksi?

Vierailija
28.06.2026 |

Elämäni meni pieleen. Mikäs enää avuksi?

Kukaan ei halua auttaa mua

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet onnistunut. Yhteiskunta pyörinyt risti alaspäin osittain. Voisimme tehdä inhimillisen ja hyväksyvän maapallon.

Vierailija
4/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.

Vierailija
5/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Taas tämä sama spämmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.

Yksin on vaikea tehdä mitään, koska ei ole enää voimavaroja. Voimavarat meni henkiseen väkivaltaan viimeisen 6 vuoden aikana.

Vierailija
8/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Koska olet noin nuori, aloitat alusta, ihan kaiken. Et kerro tarkemmin, mikä on mennyt pieleen, mutta hyvin monet joutuvat aloittamaan 40-50 vuotiaana uudelleen nollasta. Tärkeintä on nollaaminen eli sen ymmärtäminen että kaikki on nyt paskana, ei voi mitään. Sitten kun siihen on päässyt, on aloitettava alusta eli unohdettava kaikki ponnistelut ja saavutukset, jotka ovat menneet nyt täysin hukkaan (ja on oikeus olla tästä katkera, surullinen, tuntea huonoa omaatuntoa jne). Nollaa ja mieti, mitä tekisit jos nyt olisit 15-vuotias ja ala tehdä suunnitelmaa sen pohjalta. Kaikki on aloitettava alusta.

Yksin on vaikea tehdä mitään, koska ei ole enää voimavaroja. Voimavarat meni henkiseen väkivaltaan viimeisen 6 vuoden aikana.

Toista se oli ennen 2020. Ei ollut näitä murheita vaan onnellisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä

Vierailija
10/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit ladata viimeisen tallenteen ja jatkaa siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omaisuus mahtuu yhteen matkalaukkuun. Muuttaminen on helppoa.

Vierailija
12/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.

Ei enää jaksa yrittää. Yrittäjän muut kenellä on energiaa. Motivaatio katosi 2021

Vierailija
14/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa menee kaikki pieleen. Osta auto, mene töihin, toiset pilaa työelämää, myy auto. Hae uudestaan töihin, ei kiinnosta.

Ei enää jaksa yrittää. Yrittäjän muut kenellä on energiaa. Motivaatio katosi 2021

Yrittäköön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta on ikävää. Muista ettei se kuitenkaan määritä sinua. Se määrittää sitä, joka on sinua kaltoin kohdellut rumin sanoin. Minä en enää esimerkiksi ota vastaan ikäviä sanoja, vaan sanon pahemmin takaisin.

 

Aina on mahdollisuus aloittaa alusta. Se kannattaa tehdä. Oma rauha huonon suhteen jälkeen on eheyttävää.

 

Vaikka nyt tuntuu pahalta, sinä selviät. Voimia ja tsemppiä aloittajalle.

Vierailija
16/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen väkivalta on ikävää. Muista ettei se kuitenkaan määritä sinua. Se määrittää sitä, joka on sinua kaltoin kohdellut rumin sanoin. Minä en enää esimerkiksi ota vastaan ikäviä sanoja, vaan sanon pahemmin takaisin.

 

Aina on mahdollisuus aloittaa alusta. Se kannattaa tehdä. Oma rauha huonon suhteen jälkeen on eheyttävää.

 

Vaikka nyt tuntuu pahalta, sinä selviät. Voimia ja tsemppiä aloittajalle.

Kiitos lohdullisista sanoista. Terveys mennyt piloille, ja varmaan työkyky. Sitä ei enää korvaa mikään.

Vierailija
17/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Pelisi on pelattu toivosi on mennyt mene nukkumaan

Vierailija
18/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Yli 40v

Pelisi on pelattu toivosi on mennyt mene nukkumaan

Peli meni pieleen jo 2015. Haluan itseni takaisin vuoteen 2004-2005, ei olisi pitänyt mennä edes opiskelemaan. Hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
19/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun nuija

Vierailija
20/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun nuija

Kuka, mitä, häh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi