Lue keskustelun säännöt.
Voiko sanoa kävelyksi jos lapsi pysyy pystyssä 2-3 askelta?
Kommentit (2)
he tarkoittivatkin sillä sitä, että kävelin jo pidempiä matkoja, en vain pari, kolme askelta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vasta sitten kun enimmäkseen liikkuu pystyasennossa, sitten kävelee.