Lue keskustelun säännöt.
Extreme Makeover- menisitkö ja mitä korjauttaisit?
30.06.2007 |
Mä haluaisin nenäleikkauksen ja uudet tissit!! Rasvaimu mahasta ja reisistäkin ois jees. Se riittäis:)
En kyllä tiedän, kehtaisiko hakea ohjelmaan, jos tarjoutuisi mahdollisuus...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löllö raskaudesta jäänyt nahka vatsan kohdalta pois ja tisseistä vähintään yki, mielellään kaksi kuppikokoa pois (DD --> C)