Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästääkö miehesi sinut ystävän kanssa laivalle?

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ei ihme jos eroja tulee, jos aikuisen ihmisen pitää kysyä kumppanilta PÄÄSEEKÖ hän jonnekin. Hohhoijaa miten kahlitsevaa.

Vierailija
2/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä kerran vuodessa ulkomaanmatkalla jonkun kaverin kanssa, miestä ei haittaa eikä tästä edes " keskustella" että miksi menen.



Mieheni on vieläpä kotoisin maasta, josta sanotaan tulevan mustasukkaisia ja naisia alistavia miehiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jos huvittaa ja ilmoitan siitä miehelleni. Ja mies toivottaa hyvää ja antoisaa matkaa :D

Vierailija
4/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyinen kyllä! suorastaan sanoo että mene :)

ja lupaa ei tarvitse edes kysyä!

Vierailija
5/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekästä sanoa, että minä menen... Jos elää parisuhteessa, täytyy menoista sopia puolison kanssa!

Vierailija
6/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää ole miesten holhouksessa! Mä nauraisin itseni kipeeks, jos mun mies alkais kieltämään mua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei tartte enää sitä ajatella! huh

Vierailija:


Naiset eivät enää ole miesten holhouksessa! Mä nauraisin itseni kipeeks, jos mun mies alkais kieltämään mua...

Vierailija
8/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä sitä pyydän luvan, " voinko lähteä maanantaina laivalle" ? Mun mielestä se on luvan pyytämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi