Lue keskustelun säännöt.
APUA! Mä annoin 10kk uusiaperunoita!!!!
23.05.2007 |
En tiennyt tuosta kiellosta :((( Viime su kylässä lapseni söi 2 uutta perunaa. Lapsi ok, mutta voiko myrkky jotenkin olla kehossa?????:((((
Kommentit (5)
kaksi uutta perunaa. Suositus on varmasti sitä varten ettei uusia perunoita syötettäisi joka päivä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei mulle ainakaan neuvolassa moista ole kerrottu.
Tuollaisiako ovat kouluttamattomat ihmiset? Kamalaa.
Paljon hyödyllistä asiaa raskaanaoleville ja erityisesti lapsiperheille
http: //tinyurl. com/3m2yg
Vierailija:
ei mulle ainakaan neuvolassa moista ole kerrottu.
Enpä ole moisesta kiellosta tiennyt, eikä kyllä lapsellekaan ole mitään seurannut.. Onneksi.