Huvittavaa miten täällä jotkut vastaavat kovinkin tietävän oloisina kysymyksiin.
Sitten vastaus on aivan väärä :) toivottavasti kukaan ei hoida asioita sen mukaan mitä tällä palstalla on vastattu.
On tietysti joukossa ihan oikeassakin olevia, mutta mistäs sen kysyjä tietää kuka on oikeassa kuka ei.
Tämä palsta on muutenkin niin huvittava, että pahana päivänä kannattaa tulla tänne ja saada hyvät naurut :)
Kommentit (9)
Pöhköä, jos on joku mielipide niin senkus täräytt. Aika harvoissa ketjut joissa se väärä olis jääny elämään, kyllä joku sen osaa ampua alas! :D
tämä on kyllä sellainen palsta että kysyt mitä vaan ja vaikka kuinka asiallisesti niin aina saa haukut ja aina tulee niitä hyökkääviä vastauksia. mistään ei voi keskustella asiallisesti. Ja tähänkin joku kohta vastaa, että mitäs luet näitä tai jotain muuta " viisasta"
Täällä kun usein viljellään vanhoja uskomuksia jotka on jo kumottu. Usein se uusin tieteellinen fakta puuttuu tai se on ohitettu syystä, että vanha tieto oli mukavampi....
Siis 3, missä kohtaa väitän että omat vastaukseni ovat oikeita, tai ylipäätään että vastaan mihinkään?
-ap-
Vierailija:
3, missä kohtaa väitin että omat va...
joku aina vetää herneen nokkaan tosi rankasti, vaikka en olisi tosissani, mitä nyt hieman lasken leikkiä.
Minä en vastaile kysymyksiin, kirjoitin että muiden vastauksia on huvittavaa lukea.
Yrität saada minut suuttumaan haastamalla riitaa, ei onnaa :)
ap
Sitten jos vastauksia ei kuulu, niin vastaan itselleni puutaheinää. Johan alkaa tapahtua = tappelu (joukossa yleensä se oikeakin vastaus)