Lue keskustelun säännöt.
Ajatella mikä huithapeli olenkaan!
25.04.2006 |
Huomenna olemme lähdössä ulkomaan reissulle. Lähtö aamuyöstä. Vieläkään en ole edes ottanut matkalaukkua esille, saati sitten miettinyt mitä ottaa mukaan yms.
Mitens muut? oletteko jo viikkoa ennen matkaa pakanneet vai onko muitakin elämänsä stressittä nauttivia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla