Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajuu teitä :-(

Vierailija
11.04.2006 |

Muutaman kerran olen lukenut tätä palstaa mutta ei tässä ole kyllä mitään järkeä. Olisi kiva tietää minkä ikäisiä lapsia täällä kirjottaa kun viestit on välillä niin sairaita. Ei voi aikuiselle ihmiselle tulla mieleen kirjoittaa mitään niin älytöntä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörit täällä vuoden ahkerasti, ymmärrät kyllä. :) Suurella osalla viesteistä on tarkoitus vain järkyttää kaltaisiasi.

Vierailija
2/2 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloituksia. Vastaan kyllä " asiallisiin" kysymyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi