Lue keskustelun säännöt.
En tajuu teitä :-(
11.04.2006 |
Muutaman kerran olen lukenut tätä palstaa mutta ei tässä ole kyllä mitään järkeä. Olisi kiva tietää minkä ikäisiä lapsia täällä kirjottaa kun viestit on välillä niin sairaita. Ei voi aikuiselle ihmiselle tulla mieleen kirjoittaa mitään niin älytöntä.
Kommentit (2)
En tee aloituksia. Vastaan kyllä " asiallisiin" kysymyksiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos pyörit täällä vuoden ahkerasti, ymmärrät kyllä. :) Suurella osalla viesteistä on tarkoitus vain järkyttää kaltaisiasi.