Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Söin silmätipat! Vitun lääkäri ei sanonut että ne laitetaan silmään! Tuleeko tästä jotain vakavaa?

Vierailija
24.04.2006 |

Eihän vauvankaan korvatulehduslääkkeitä laiteta korvaan vaan suuhun!

Mä en tiennyt kun on eka silmätulehdus.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätipathan on tunnetusti tyrmäystippoja. xD

Vierailija
2/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söit vain pari tippaa niin ei varmasti ole mitään haittaa. Vai menikö koko pullo? Sori, naurattaa vaikkei saisi. Lääkärin pitäisi kyllä kirjoittaa reseptiin että 1 tippa kumpaankin SILMÄÄN niin ja niin monta kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit 8 tippaa?

Vierailija
4/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söit niin eipä siitä haittaa varmaan ole, mutta silmätulehdus ei toki parane sitä kautta. Hae uusi resepti jos söit koko pullollisen.

t. farmaseutti joka on huomannut että ihmiset luulee lääkkeistä ihan mitä vaan jos ei neuvota oikein ( on laitettu lapsen antibiootti korvaan, syöty suppoja, jopa levitetty kipugeeliä leivän päälle)

Vierailija
5/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikaisemmin puhelin oli 09-4711 ja sitten pyydät yhdistämään myrkytystietokeskukseen.

Vierailija
6/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuslasi niin näet lukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö käsirasvatkin?

Vierailija
8/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luepa samalla siitä pullon kyljestä mitä siinä ohjelapussa lukee.

Apteekissa laitetaan aina ohjelipuke lääkkeeseen kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen korvatulehdusantibiootitkin laitetaan suuhun!!!



Nauran itseni tärviölle!

Vierailija
10/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tositapauksia:

- peräpuikkoja on syöty ja ihmetelty kun on hankala nielaista

- " ai, pitikö se antibiootti antaa suunn kautta, me laitetiin se korvaan kun oli korvatulehdukseen määrätty"

- vanhus ihmetteli kun kipugeelistä ei ole mihinkään ja kun kysyttiin miten on käyttänyt, niin kertoi levittäneensä sitä leivän päälle.

- hiivatulehdukseen määräätyjä emätinpuikkoja on myös syöty

t.farmaseutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ensiapu.

Vierailija
12/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oftan akvakolia. Laita jatkossa ihan sen ohjelipun mukaan, mikä on siinä pullon kyljessä.

t. farmaseutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan eri vaikutusmekanismilla toimivia lääkkeitä.

t. se sama farmaseutti

Vierailija
14/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vittulääkäri ja silmätipat... :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi