Lue keskustelun säännöt.
Silmälasit menivät p*skaksi töissä, korvaako työnantaja?
17.04.2006 |
Juu, rillit siis menivät ihan korjauskelvottomiksi työtehtävien yhteydessä. Onko työnantaja velvollinen korvaamaan uudet lasit?
Kommentit (3)
olen ainakin joskus saanut uudet piilarit työnantajalta, kun ne menivät työssä (kaamea juotoskäry) piloille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin isomilla firmoilla on ihan vakuutukset, mitkä korvaa tapaturmat ja tommoset...