Lue keskustelun säännöt.
Mitä kaunista on syntymäpaikkakunnallasi?
Kommentit (5)
Olen asunut siellä 2v enkä sen jälkeen käynytkään. Mittään havaintoa oo paikasta. Kesällä on kyl tarkotus ajella sinne kattomaan että mistäs mie oikeen tulen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asun vieläkin syntymäpaikkakunnalla.
Ei ihme, että täällä on enemmän kesämökkejä kuin muualla Suomessa.
Kaupunginosan kauneimmat paikat ovat merenranta-alueet, kartano ja varmasti 70-luvulla oli paljon maalaisempi maisema.
Terveisiä muille samalta paikkakunnalta kotoisin oleville :)