Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi lastenelokuvat pyörii aina niin älyttömän aikaisin. Nytkin

Vierailija
07.03.2006 |

nuo pyörivät kaikki klo 12. En minä ainakaan halua ensimmäisen aamulla nousta ylös ja lähteä elokuviin. Olis kiva mennä vaikka lasten kanssa syömään ja sitten myöhemmin mennä elokuviin. Joskus todella aniharvoin saattaa joku lastenelokuva alkaa klo 15 ja se on luksusta.



Muita jotka ihmettelee samaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi