Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaah, kesä tulee ja säärikarvat on vihdoinkin kasvaneet täyteen mittaansa.

Vierailija
19.05.2014 |

Tästä tulee paras kesä ikinä. Mulla on myös uusia talven aikana hankittuja tatuointeja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minä; puno niihin helmiä. Punaiset on pop :)

Vierailija
2/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun säärikarvat on kasvaneet täyteen mittaansa jo monta kesää sitten. Tatuointeja ei ole, eikä tule.

Terveisin onnellinen hentoisen ja vaalean säärikarvakasvun omaava 46 v nainen. Kaikki ei ole apinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-kurppa, tukehdu sinä hentoisiin karvoihisi.

Vierailija
4/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:17"]

46-kurppa, tukehdu sinä hentoisiin karvoihisi.

[/quote]

 

Hankalaa on, ymmärrät varmaan miksi.

 

Vierailija
5/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans hienot kainalokarvat. Värjäsin ne tänään vihreiksi ja punoin pienille leteille. Näyttää upealta kun letit ulottuvat lantiolle asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän