Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lounasseteliuudistus tullutkaan?

Vierailija
09.03.2014 |

en ainakaan ole huomannut minkään muuttuneen. Äskenkin maksoin ruokakaupassa normaalisti niillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä seteleitä ei enää saa ja vanhat on voimassa vuoden lopuun.

Vierailija
2/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain näitä seteleitä kylläkin nyt maaliskuun alussa ja voimassaolo 2015 loppuun.

ap.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut muuta kuin että taakse on tullut se nimmarisarake. Mutta aika harvat paikat siihen nimmarin haluaa.

Vierailija
4/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tullut. Tai sitten minä olen sattunut vaan törmäämään tiukkapipoisiin kauppoihin ja ravintoloihin. Yhdessä ravintolassa otettiin vain yksi lounari per maksusuoritus, toisessa yksi lounari per aikuinen. Kaupasta saa ostaa lounarilla vain valmisruokatiskistä annosteltua ruokaa, ei esim. einesruokapakkausta plus rahkaa ja leipää sen lisäksi, vaikka olisin aikonut ne syödä sen päivän aikana. Todella ärsyttävää, "pakko" ostaa joka päivä se väh. 8,20 € arvoinen annos. Tarkoittaa sitä, että tuotakaan etua ei enää pysty käyttämään, kun ei joka päivä ravintolassa syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän