Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys: kiinteistökirjanpitäjä

Vierailija
27.02.2014 |

Hei sinä, joka olet kiinteistökirjanpitäjä

 

Nyt olisi edessä mahdollinen alan vaihto. Olen ollut kirjanpitäjänä tilitoimistossa, kuinkahan paljon kiinteistökirjanpitäjän homma eroaa tästä nykyisestä?

 

Joo, tiedän että kyseessä on erilaiset säädökset ja tilikartta eroaa osakeyhtiöistä, mutta onko homma kuitenkin tätä, että kuussa tulee tietty pino materiaalia joka syötetään järjestelmään (hoidetaan poistot yms. käyttöomaisuus ja jaksotukset) vai onko se jotain muuta?

 

Kerro työstäsi, kiitti jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on palkkasi, jos kehtaat vielä sen tänne ilmoittaa... ja paikkakunta?

Vierailija
2/3 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki noin ylityöllistettyjä, ettei ehdi vauvaa selaamaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua! Vaihdan täältä tilinpäätösruuhkan keskelta HETI jos vaan saan mahdollisuuden - ja jollei vaihto tarkoita ojasta allikkoon siirtymistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän