Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko ihan aikuisten oikeasti tienaa erikoislääkäri julkisella

Vierailija
02.08.2013 |

Puolella?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt yhden työsopimukse, jossa oli piirun vajaa 6000. Jokunen kymppi päälle jotain henk.koht. lisiä. Olin äimänä, oletin palkan suuremmaksi.

Vierailija
2/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse erikoislääkäri julkisella, palkka lähentelee 7000€/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niitä toimepidemaksuja saa?

Vierailija
4/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan on vähän paikkakuntakohtaista, kuinka paljon on pulaa lääkäreistä palkat lähtee varmaan jostain 5000€ mitä olen tilastoja meidän kaupungista nähnyt, mutta hyvin voi olla että joku jossain saa kymppitonninkin.

Vierailija
5/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt siis sairaalatyöstä vai yleislääketieteen erikoislääkäristä terveyskeskuksessa? Sairaalaerikoislääkärin palkka on yleensä tuollaista 5000-6000e välillä, riippuen mm. päivystysmääristä. Toimenpidepalkkioita ei sairaalapuolella ole. Terveyskeskuslääkärin palkat ovat paremmat ja niissä on enemmän neuvoteltavaa ja myös paikkakuntakohtaisia eroja, vaihteluväli varmaan tuossa 6000-10000e välillä. Itse siis nykyään sairaalassa erikoislääkärinä, terkkarityössä en ole ollut eurovaiheen jälkeen.

Vierailija
6/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne toimenpidepalkkiot sitten esim. terveyskeskuksissa ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne toimenpidepalkkiot sitten esim. terveyskeskuksissa ovat?

Vierailija
8/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:29"]

Millaisia ne toimenpidepalkkiot sitten esim. terveyskeskuksissa ovat?

[/quote] 7.19 eur/kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsetko lääkikseen menoa vai mietitkö baarissa tavatun kandin tulevaisuudennäkymiä mahdollisen parisuhteen tulopoliittisessa mielessä?

Vierailija
10/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän yli 5000€/kk kymmenen vuoden kokemuksella, mies saa lukion opena melkein saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on julkisella puolella erikoislääkärinä ja samaan aikaan pitää vastaanottoa yksityisellä lääkäriasemalla 3 päivänä viikossa. Äidin ansiotulot olivat viime vuonna jotain reilut 100 000 euroa ja oletan, että se on julkiselta puolelta tullutta palkkaa koska hän nostaa verottomina osinkoina tuota lääkäriaseman tuloa.

Vierailija
12/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani on hiukan yli 5000 kuussa. Työkokemusta on melkein 15 vuotta, kaksi el-tutkintoa ja psykoterapeutin pätevyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:28"]

Puhutko nyt siis sairaalatyöstä vai yleislääketieteen erikoislääkäristä terveyskeskuksessa? Sairaalaerikoislääkärin palkka on yleensä tuollaista 5000-6000e välillä, riippuen mm. päivystysmääristä. Toimenpidepalkkioita ei sairaalapuolella ole. Terveyskeskuslääkärin palkat ovat paremmat ja niissä on enemmän neuvoteltavaa ja myös paikkakuntakohtaisia eroja, vaihteluväli varmaan tuossa 6000-10000e välillä. Itse siis nykyään sairaalassa erikoislääkärinä, terkkarityössä en ole ollut eurovaiheen jälkeen.

[/quote]

 

Miksi muuten terveyskeskus puolella maksetaan "toimenpide palkkioita" lääkärin perustyöstä?

Vierailija
14/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5500-7000e on palkkahaarukka tuntemillani julkisen sektorin erikoislääkäreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kova palkka noin alkeellisesta työstä. 

Vierailija
16/51 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista 6000 € / kk luokkaa erikoislääkärillä yksityisellä. Riippuu kuitenkin työkokemuksesta. Yksityisellä voi päästä yli 10 000 € / kk ja jos perustat oman yrityksen joka tarjoaa lääkäripalveluja ja jotain muuta pientä palkkahan voi lähennellä 30 000 € / kk Lääkärinä edetään periaattessa ns. taso tasolta eteenpäin. Mitä vanhempi ja kokeneempi lääkäri sitä isompi palkka.

 

Vierailija
17/51 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on sairaalassa erikoislääkärinä ja vuositulot on semmoista 150000 euron luokkaa. Ihan kiva ansio minusta...

Vierailija
18/51 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa.. sisko on siis kardiologi

Vierailija
19/51 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normityöajan palkka piirun verran alle viiden tonnin, juuri valmistuneena erikoislääkärinä HUS-piirissä. Päivystyksillä nousee tonnin verran.

Vierailija
20/51 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustyöajan palkka 6500€/kk, päivystämällä nousee yli 10000€/ kk.

 

Privaatti ja keikkatyö muissa sairaaloissa sitten vielä tuon päälle mutta menee firman kautta, eli nostellaan osinkoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi