Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla syöpä??!!

Vierailija
17.08.2013 |

Oikea nännini on ollut muutaman päivän kosketusarka. En oikein ole uskaltanut tutkia sitä, koska pelkään kuollakseni syöpää. Lopulta uskaltauduin katsomaan sitä, ja nännissä näkyi selkeä mustapisteinen ihomuutos. Myös nänniä koetellessa ihon alla tuntui noin nuppineulan kokoinen muutos.

Voiko tuo olla rintasyöpää? Tai kenties melanoomaa, johon viittaisi löydöksen musta väri. Olin kuitenkin kaksi viikkoa sitten viikon Espanjassa yläosattomissa, enkä muistanut käyttää aurinkorasvaa.

Puristin tuota löydöstä, ja sieltä tulikin semmoinen mustalla päällä varustettu valkoinen möykky ulos. Voiko syöpäkasvaimet tuommoista erittää, vai voiko pinnassa oleva itse kasvain tuolla lailla tulla ulos? Ja onko se silloin hyvänlaatuinen?

En uskaltaisi mennä lääkärille, koska pelottaa ihan oikeesti :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
2/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni se oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mennä lääkärille, koska emme ole lääkäreitä. :) En usko että on syöpää.

Vierailija
4/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevä mustapää se vain oli.

Vierailija
5/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sieltä on jotain möhnää tullut niin veikkaan ihan finniä.

Vierailija
6/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ennenkin finnejä ollut, mutta ei nännissä. Eihän siinä edes kasva edes karvoja joten ei voi olla karvatuppi. Olen todella huolestunut ja peloissani :(

Nänni on edelleenkin hyvin kosketusarka, vaikka tuo "kasvain" tuli sieltä tänä aamuna ulos.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:48"]

On minulla ennenkin finnejä ollut, mutta ei nännissä. Eihän siinä edes kasva edes karvoja joten ei voi olla karvatuppi. Olen todella huolestunut ja peloissani :(

Nänni on edelleenkin hyvin kosketusarka, vaikka tuo "kasvain" tuli sieltä tänä aamuna ulos.

 

ap

[/quote]

 

Mustapäitä ovat, ei sen kummempaa.

Jännä muuten että pelkäät syöpää kuollaksesi mutta et itse kuolemaa...

Vierailija
8/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on Provo, jos nyt joku ei satu huomaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vittu joo tytsy puristi elämänsä ensimmäisen finnin,voi jeesus tohtori Kaikkonen auttaa pulmatilanteissa ; D

Vierailija
10/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en ole tyttö, enkä todellakaan mikään provo, vaan nelikymppinen mies. Ja aidosti peloissani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 01:37"]

Anteeksi, mutta en ole tyttö, enkä todellakaan mikään provo, vaan nelikymppinen mies. Ja aidosti peloissani.

ap

[/quote]

 

Juu.. Me kaikki uskotaan sua.. Mustapäänpuristajaa.

Vierailija
12/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain kipaiset aamula apteekkiin ostamaan Bebantinea. Sipaset tisuun hieman Bebantinea, homma hoituu tod. näk sillä. Jos tissi on kipeä vielä ensiviikon loppuviikosta, niin sitten mars terveyskeskukseen näyttämään. Syöpä ei ole toden näköinen diagnoosi ja Bebantine helpottaa oloasi varmasti.

 

terveisin. Tohtori Välee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE, mene nukkumaan ja ennen sitä ime se pois. Protskua.

Vierailija
14/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:28"]

Oikea nännini on ollut muutaman päivän kosketusarka. En oikein ole uskaltanut tutkia sitä, koska pelkään kuollakseni syöpää. Lopulta uskaltauduin katsomaan sitä, ja nännissä näkyi selkeä mustapisteinen ihomuutos. Myös nänniä koetellessa ihon alla tuntui noin nuppineulan kokoinen muutos.

Voiko tuo olla rintasyöpää? Tai kenties melanoomaa, johon viittaisi löydöksen musta väri. Olin kuitenkin kaksi viikkoa sitten viikon Espanjassa yläosattomissa, enkä muistanut käyttää aurinkorasvaa.

Puristin tuota löydöstä, ja sieltä tulikin semmoinen mustalla päällä varustettu valkoinen möykky ulos. Voiko syöpäkasvaimet tuommoista erittää, vai voiko pinnassa oleva itse kasvain tuolla lailla tulla ulos? Ja onko se silloin hyvänlaatuinen?

En uskaltaisi mennä lääkärille, koska pelottaa ihan oikeesti :(

[/quote]

 

Mitä sä saat näistä provojen kirjotteluista? Kyllä sullakin täytyy olla aika tylsä elämä..

Vierailija
16/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle auringossa kotona ja muualla, kesät talvet.

Vierailija
17/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, olen päälle nelikymppinen mies, enkä ole sinut nännieni kanssa. En tiedä, kuinka usein naiset niitä tutkivat, mutta tämä oli minulle ensimmäinen kerta. Järkytyin tuosta löydöksestä, ja toivoisin että minua ei siitä ivattaisi täällä. Siksi asiaa täältä kysyin, koska naisilla on tapana rintojaan tutkailla. Mitä minun nyt siis pitäisi tehdä, koska hieman pelottaa? MAMMOGRAFIAAKAAN EI VOINE SUORITTAA, KOSKA EI NOITA VOI LITISTÄÄ LASILEVYJEN VÄLIIN, SEN VERRAN PIENET OVAT.

Anteeksi cäpslok, mutta olen aidosti hädissäni.

ap

Vierailija
18/18 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti, jonka huokosen kohdalla ollut osa on hapettunut mustaksi. Rauhoitu ja anna sen olla. Korkeintaan desinfioi pari kertaa päivässä. Jos tulehtuu, hae antibiootti ja samalla lääkäri katsoo, onko siinä muuta outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme