Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kotihoitouudistus nyt varmaa vai meneekö vielä johonkin käsittelyyn?

Vierailija
30.08.2013 |

Paljastan tietämättömyyteni ;) eli siis onko nämä uudistukset jo päätetty vai meneekö ne vielä johonkin käsittelyyn? ja jos on, niin millä aikataululla tämä tulee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin mietin, että milloin tulee voimaan.. Olisi ihan kiva tietää, niin pitäs sitä duunia alkaa ettimään, koska olen lusmu naine, koska minulla ei ole työpaikkaa, ja silti meillä on LAPSI! kuvitella :o

Vierailija
2/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä oli yksi niistä läpi menneistä uudistuksista, eli ei mene enää mihinkään käsittelyyn.

Voimaanastumispäivämääristä en osaa sanoa=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutoksia siis on tulossa? En ole seurannut.

Vierailija
4/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jännityksellä odotetaan aikataulua. Useinhan tällaiset hommat menee niin, että se koskee uusia hoitovapaa aloittajia. Hoitovapaalla jo olevat vanhemmat saavat jatkaa entisellä systeemillä. Näin siis usein. Mutta mistä sen tietää, vaikka ne laittais vaan jonkin päivämäärän, josta lähtien uudistus on voimassa kaikille.

Vierailija
5/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun loppupuoli näyttäisi olevan aikarajana.

Vierailija
6/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahdollisimman pian toivottavasti, tarpeeksi kauan kannatettu esim. kouluttamattomien kikkailua hoitovapailla, uusilla vauvoilla ja subjektiivisella päivähoidolla.

 

Vastuuta kehiin! Hyvä hallitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinköhän oikein, että marraskuun loppuun mennessä tarkentavat ja säätävät näitä päätöksiä ja sen jälkeen vielä pitää siitä virallinen laki säätää. Eikös uuden lain säätämiseenkin mene muutama kuukausi? Opintotukimuutoksethan koskee vasta uusia opiskelijoita. Eli sama varmaan kotihoidontuessa, että koskee varmaan sen lakimuutoksen jälkeen tehtyjä hakemuksia.

Vierailija
8/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti koskee seuraavaa päivähoitokautta eli ensi vuoden elokuussa astunee voimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttu tulee olemaan pulassa, kun joutuukin nyt sitten keksimään uuden tekosyyn lusmuilulle.

Vierailija
10/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, 8, Niin, käsittelyä valiokunnissa ja hyväksyntä täysistunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:03"]

Marraskuun loppupuoli näyttäisi olevan aikarajana.

[/quote]

 

Nyt löysin minäkin ajankohdan... eli siis marraskuun loppu vaikuttaisi olevan jonkinnäköinen aikaraja.

 

t. 3

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan