Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas söin liikaa yhden vaalean leivän, viisi palaa juustoa ja liikaa maksamakkaraa

Vierailija
08.12.2012 |

nuo siis sen kohtuullisen aamupalan (puuro ja marjoja, kaksi palaa ruisleipää päällä vähän levitettä ja maksamakkaraa, siivu juustoa ja kasa salaattia, tomaattia, kurkkua ja paprikaa) lisäksi. Tekee mieli mennä oksentamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä fiiliksen.



Aina jossain välissä tulee syötyä enemmän kuin piti, vaan ei auta muu kuin seuraavalla aterialla jatkaa aiottua linjaa.

Alkaa vähitellen vituttaa tämä jatkuva itsekurin kokoon raapiminen. Joka kerta kun vilkaiseekin keittiöön päin.



Olkaa onnellisia ihmiset, joilla ei ole tällaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän