Lue keskustelun säännöt.
Onko yläkoulussa todella vaikeampi saada kiitettäviä kuin alakoulussa?
30.01.2013 |
Siis onko arviointi arkarampaa kuin alakoulussa?
Näin väittää kaverini, jonka lapsi ei enää seiskalla saakaan kymppejä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yläasteella pitää osata laajempia kokonaisuuksia