Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen, tämä mamma kokkaa joka päivä gourmet-ruokaa perheelleen!

Vierailija
19.08.2012 |

Minä olen! Ei ole rahaa ostaa tuollaisia aineksia joka päiväksi! Tykkään kyllä ruoan laitosta mutta se raha! Eikä lapseni varmaan tykkäisi jos olen kolme tuntia putkeen keittiössä!



Mutta: jos lukee jutun niin selviää, että yhden ruoan kokkaa tämä mamma mutta toisen ruoan päivässä kokkaa mamman äippä xD Eli kyllä se taitaa olla raskasta kokata gourmet-ruokaa joka päivä!







http://www.ruokala.net/uutiset/miten-han-sen-tekee-perheenaiti-laittaa-…

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa perheessä syödään kuten syödään ja varojen mukaan.



Eriasia sitten noi harrastajat. Toisaalta näkisin tuon jo rasitteena. ;) Musta on ihan liian haastavaa tehdä joka päivä ravitsevaa arkiruokaa, niin saati sitten vielä gourmetta.



Mies tekee viikonloppuisin aina jotain erikoishyvää kasvisruokaa. Aivan ihania. Mä nautin siitä, ettei tarvii itse suunnitella, tehdä, siivota.. senkun vaan ääntä kohti ja herkkua on.

Vierailija
2/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana, jos lapset saisivat syödä puoliksikin tuollaisia ruokia, mutta minä en osaa tehdä ruokaa. Vaikka noudatan ohjeita, ruoka on pahaa ja oikeasti aika ei riittäisi tuohon, enkä kyllä haluaisi pistää kaikkia rahojanikaan kurkusta alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan ylpeä että pystyn tekemään hyvää ruokaa edullisemmista aineksista. Mielestäni lasten täytyy oppia myös syömään tavallista kotiruokaa, muuten koulussa ei kelpaa mikään.

Vierailija
4/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kaikki ruoat, ja jos itse joskus kokkaan niin jotain hyvin nopeaa, joten en tosiaan osaa olla kateellinen kenellekään joka ruoanlaittoon yhtään kauemman aikaa käyttää. :)

Vierailija
5/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan tavallista kotiruokaa.



"alkupalaksi kermaisen katkarapusalaatin, pääruuaksi paistettua siikaa munakastikkeella ja uusilla perunoilla. Jälkiruuaksi on mustikkavalkosuklaasmoothie."

Vierailija
6/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi noita ruokia piti gourmee hehkuttaa. Oli ihan normi ruokaa. Onko se gourmeeta jos tekee lihapullat ite? Miten tehdään gourmee spaghetti ja jauhelihakastike?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa joku meilläkin kokkaisi kolmen ruokalajin aterioita. Itse en viitsisi enkä varsinkaan jaksaisi niitä tiskejä hoitaa. Niinpä meillä mennään helpomman kaavan mukaan. Tosin ruuat teen itse, harvoin käytetään valmiita eineksiä.

Vierailija
8/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- En katso televisiota, en käy leffoissa. En oikeastaan harrasta muuta kuin ruuanlaittoa ja perheen kanssa olemista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauheliha ei ole gourmeeta.



nämä ruoat eivät ole gourmeeta:

-makaronilaatikko

-nakkikeitto

-ruskea kastike

-nakkikastike

-kasvissosekeitto

-munakas

-jauhelihakastike

-perunamuussi

-pyttipannu

Vierailija
10/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi syödä päivittäin kermaa ja suuressa rasvamäärässä paistettua ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunat on tavallista ja jauheliha

Vierailija
12/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi ikinä olla kateellinen kenellekän joka tekee ruokaa, leipoo tms. Lähinnä käy sääliksi että eikö muuta tekemistä keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauheliha ei ole gourmeeta.

Jauhatin eilen luomunaudan paistista jauhelihaa ja haudutin kuusi tuntia Ragu dí Bolognese -kastiketta. Itse tehtyä pastaa, kunnollista parmesanraastetta ja tuoreiden mustapippurien rouhetta päälle.

Rohkenen väittää, että meillä oli tänään kurmetti pastaa ja jauhelihakastiketta.

Vierailija
14/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallisia juhlavampia ruokia listalla. En ole kade; kotiäidillä on aikaa vaikka mihin ja jos miehensä tienaa hyvin, olisi lähes typerää olla hyödyntämättä sitä tuossa muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itsekin todella hyviä ruokia ja kaikki alusta lähtien. Tänään meillä oli kampelaa, munakastiketta ja uusista perunoista tehtyjä paistinpottuja. Illaksi haudutan riisiohrapuuron. Olen silti käynyt 1,5 tunnin lenkillä ja tehnyt muutenkin monenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi