Jos lyhentää työaikaa 20% niin palkka on 20% alempi. Kelalta saa osittaista hoitorahaa, onkohan se nyt 90 e/kk, mutta vai alle 3-v ja sitten koululaisesta. itse olen ollut osittaisella hv:lla siitä asti, kun lapsi meni hoitoon reilu 1 vuotiaana ja nyt on ekaluokkalainen.
Jos lyhentää työaikaa 20% niin palkka on 20% alempi. Kelalta saa osittaista hoitorahaa, onkohan se nyt 90 e/kk, mutta vai alle 3-v ja sitten koululaisesta. itse olen ollut osittaisella hv:lla siitä asti, kun lapsi meni hoitoon reilu 1 vuotiaana ja nyt on ekaluokkalainen.