Kierteleekö lapset tänään vai huomenna karkkikierroksella?
Kommentit (10)
Tosin käyvät ihan vain naapurustossa kiertelemässä. Eivät mene vieraiden ovien taakse pimpottelemaan.
Pyhäinpäivähän on vasta 1. päivä. Aatto on siis lauantaina vasta.
Minä en ainakaan kannusta lapsia kiertelemään pyhäinpäivän aattona - meiltä ei karkkia tipu. Trullinoidille olen joka vuosi antanut karkkia. Jos pysyttäisiin suomalaisissa perinteissä. Vai syödäänkö teillä kiitospäivän kalkkunaakin?
ei, huomenna on pyhäinpäivä, tänään on aatto
koska aatto on vasta huomenna.
Pyhäinpäivä onkin eri maissa eri päivänä.
halloweenhan on all hallows eve, eli pyhäinpäivän aatto.
En näe mitään syytä lähettää lapsia kerjuukierrokselle kahdesti vuodessa. Se palmusunnuntain kierros riittäköön.
joku täällä eilen väitti että lauantaina