Miksi tällä palstalla ei saa keskustella Aspergerista/autismin kirjosta?
Melkein kaikki kyseistä aihetta käsittelevät ketjut tunnutaan poistavan. Mitä pahaa tai väärää siitä keskustelussa on, kyseiset ketjut ovat olleet ihan asiallisia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ne vastaukset.. 🤷🏻
Mitä väärää niissä on ollut?
Assit voisivat itse olla korostamatta jatkuvasti omaa erilaisuuttaan ja sitä, kun on niin vaikeaa ja kukaan ei ymmärrä. Ei se elämä aina niin herkkua ole meille "normaaleillekaan".
Sitä on jauhettu jo liikaa, voit kelata niitä vanhoja.
Päivystävä assi ilmiantaa. Aiheesta saa sanoa vain myönteisiä asioita.
Asseilla on usein tämä varsin yleinen tapa jauhaa jatkuvasti itseään kiinnostavista asioista. Ehkä monet kokevat, että aihe on jo käsitelty riittävän hyvin eikä heillä ole siitä enempää sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä on jauhettu jo liikaa, voit kelata niitä vanhoja.
Miten kun nekin on poistettu?
Varmaankin siksi, koska monet tällä palstalla eivät ole oikeita henkilöitä neuvomaan kirjon henkilöitä. Mikäli he kaipaavat tukea ja apua ongelmiinsa ja traumoihinsa, niin ehkä heidän kannattaisi mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin siksi, koska monet tällä palstalla eivät ole oikeita henkilöitä neuvomaan kirjon henkilöitä. Mikäli he kaipaavat tukea ja apua ongelmiinsa ja traumoihinsa, niin ehkä heidän kannattaisi mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa?
Ei täällä ole kukaan neuvonut kirjolaisia, enemmän olen nähnyt sitä että assien lähiomaiset tai assia tapailevat kirjoittavat siitä, miten raskasta se välillä on ja että kannattaako esim. alkanutta suhdetta jatkaa. Mutta tätä just ei saa sanoa ääneen, pitää vaan teeskennellä että nää ovat kaikki upeita uniikkeja superlahjakkuuksia jne.
Ei vain jaksa jauhaa jatkuvasti samoista asioista. Ainakaan minulla ei ole aiheesta enempää sanottavaa.
Kannattaa selata lasten haasteita koskevia ketjuja. Olipa lapsessa mikä tahansa vikana, joku kyllä aina diagnosoi hänellä autismin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain jaksa jauhaa jatkuvasti samoista asioista. Ainakaan minulla ei ole aiheesta enempää sanottavaa.
Tämä palsta on myös muita ihmisiä varten. Sinun ei tarvitse mennä lukemaan keskusteluja, jotka eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa selata lasten haasteita koskevia ketjuja. Olipa lapsessa mikä tahansa vikana, joku kyllä aina diagnosoi hänellä autismin.
Mitä se auttaa jos haluaa keskustella aikuisista?
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et jaksa enää jauhaa asiasta niin kaikki ketjut siitä pitää poistaa eikä kukaan muukaan saa siitä keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et jaksa enää jauhaa asiasta niin kaikki ketjut siitä pitää poistaa eikä kukaan muukaan saa siitä keskustella?
En minä sitä tarkoittanut, vaan sitä, että ehkä moni muukin ajattelee sillä tavalla?
Ne vastaukset.. 🤷🏻