Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampuja valeli itsensä bensiinillä, miksi kukaan ei heittänyt tulitikkua

Vierailija
31.12.2009 |

Luin jostain että tämä tyyppi valeli itsensä bensiinillä Pasilan oikeustalon edessä.



Olisi päästy moisesta paskasta jos joku olisi heittänyt häntä palavalla tulitikulla.



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valeli itsensä bensiinillä

Vierailija
2/5 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki HS tai Iltiksessä tai Iltalehdessä.En muista missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisien kanssa.



Kyllähän sellanen kaiken lainen sharia-lakeihin verrattava toiminta varmaan Suomeenkin vielä saadaan, kun jaksatte odottaa.



Vielä varmemmin ja nopeammin se saadaan, jos jaksatte huudella noiden väkivaltaisten rangaistusten perään.



Vierailija
4/5 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mantsa 4?

Vierailija
5/5 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mantsa 4?

biologia kymppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi