Lue keskustelun säännöt.
Ampuja valeli itsensä bensiinillä, miksi kukaan ei heittänyt tulitikkua
31.12.2009 |
Luin jostain että tämä tyyppi valeli itsensä bensiinillä Pasilan oikeustalon edessä.
Olisi päästy moisesta paskasta jos joku olisi heittänyt häntä palavalla tulitikulla.
Kommentit (5)
Luki HS tai Iltiksessä tai Iltalehdessä.En muista missä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
poliisien kanssa.
Kyllähän sellanen kaiken lainen sharia-lakeihin verrattava toiminta varmaan Suomeenkin vielä saadaan, kun jaksatte odottaa.
Vielä varmemmin ja nopeammin se saadaan, jos jaksatte huudella noiden väkivaltaisten rangaistusten perään.
valeli itsensä bensiinillä