Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meiltä joutaisi kiertoon poikien ensiluistimet koko muistaakseni

Vierailija
18.12.2009 |

28-32 eli säädettävä. ainakin maxmini koko on 32. pienimpää kokoa en muista. väriltään harmaat. niillä luisteltu ehkä 10kertaa. eli kunnossa ovat.

ja lappeenrannasta löytyisi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...

Vierailija
2/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-vuotiaan ei pitäisi luistella vielä ollenkaan. Vai onko sun lapsesi erityisen pikkiriikkinen?

ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...

Vierailija
4/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaita tyttöjä.

Vierailija
5/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-vuotiaan ei pitäisi luistella vielä ollenkaan. Vai onko sun lapsesi erityisen pikkiriikkinen?

ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...

oli aloittaessaan eikä jalat kyllä ole mihinkään pilalle mennyt. Tyttö oli vielä nuorempi, tasan 2-vuotias. Jalat kunnossa silläkin, taitoluistelua harrastaa. Mihin perustat tuon väitteen että ei saisi luistella alle 3v?

Vierailija
6/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tyttö, joten miten ne on poikien? Jos vaan värin perusteella (mustat), niin ei haittaa...



Me ei asuta siellä, mutta voi maksaa postikulut.



sajoto09@gmail.com



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä Helsingistä, että jos joku lähempää tulee hakemaan, niin sujuu helpommin.



ronja2006rt@suomi24.fi

Vierailija
8/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säädettävät luistimet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luistellessa.

Sen vuoksi luistimia ei juuri missään myydä edes alle 25-kokoisia.

Vierailija
10/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luistellessa. Sen vuoksi luistimia ei juuri missään myydä edes alle 25-kokoisia.

jotain lähdettä, eikä mutu-tietoa, kiiiitoooosssss...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri on sisävuori valeanharmaa ja kuori tummempi harmaa. eli muuten vastaavat kuin tyttöjen mutta värinpuolesta poikien :) tytöille myyvät pinkkejä

Vierailija
12/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on julmasti meidän tyttö joutunut pitämään mustia kumppareitakin, kun on kirpparilta löytynyt edullisesti :-).

On 4 v ja aloittaisi luistelukoulun tammikuussa, mietin just että paljonkohan noi maksaa... olen työttömänä.

-sajoto

väri on sisävuori valeanharmaa ja kuori tummempi harmaa. eli muuten vastaavat kuin tyttöjen mutta värinpuolesta poikien :) tytöille myyvät pinkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän kyllä postimaksun hinnalla jos ne haluat. painavat toki aikalailla joten postikulut nousevat kyllä varmaan jo 8-10 euron tienoille

Vierailija
14/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai säätää sitten seuraavana talvena sopivaksi toiselle. ensin puetaan irtoava sisäosa jalkaan ja se sujautetaan itse luistimeen joka kiristetään laskettelumonon tapaan salvoilla narujen sijaan

Vierailija
16/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita viestiä vaan. en usko että kirpparilta löydän sen halvemmalla kuitenkaan.

sajoto

pistän kyllä postimaksun hinnalla jos ne haluat. painavat toki aikalailla joten postikulut nousevat kyllä varmaan jo 8-10 euron tienoille

Vierailija
17/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?

ainakin jos aikoo luistelukouluun jossa on tarkoitus jotain tehdäkin. Silloin pitää olla piikilliset luistimet.

Vierailija
18/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmät luistimet oli kokoa 29.

Vierailija
19/20 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?

ainakin jos aikoo luistelukouluun jossa on tarkoitus jotain tehdäkin. Silloin pitää olla piikilliset luistimet.

piikeillä? Ei luistelukoulussa mitään "piikkejä" tarvita!

Vierailija
20/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeen 2 vuotiallaa pojalla jalan koko on 25-26 et jos jollai löytys tarpeettomana tuollaiset ensiluistimet kokoa 27-28 ja halvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi