meiltä joutaisi kiertoon poikien ensiluistimet koko muistaakseni
28-32 eli säädettävä. ainakin maxmini koko on 32. pienimpää kokoa en muista. väriltään harmaat. niillä luisteltu ehkä 10kertaa. eli kunnossa ovat.
ja lappeenrannasta löytyisi
Kommentit (20)
Alle 3-vuotiaan ei pitäisi luistella vielä ollenkaan. Vai onko sun lapsesi erityisen pikkiriikkinen?
ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...
Alle 3-vuotiaan ei pitäisi luistella vielä ollenkaan. Vai onko sun lapsesi erityisen pikkiriikkinen?
ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...
oli aloittaessaan eikä jalat kyllä ole mihinkään pilalle mennyt. Tyttö oli vielä nuorempi, tasan 2-vuotias. Jalat kunnossa silläkin, taitoluistelua harrastaa. Mihin perustat tuon väitteen että ei saisi luistella alle 3v?
on kyllä tyttö, joten miten ne on poikien? Jos vaan värin perusteella (mustat), niin ei haittaa...
Me ei asuta siellä, mutta voi maksaa postikulut.
sajoto09@gmail.com
olen kyllä Helsingistä, että jos joku lähempää tulee hakemaan, niin sujuu helpommin.
ronja2006rt@suomi24.fi
luistellessa.
Sen vuoksi luistimia ei juuri missään myydä edes alle 25-kokoisia.
luistellessa. Sen vuoksi luistimia ei juuri missään myydä edes alle 25-kokoisia.
jotain lähdettä, eikä mutu-tietoa, kiiiitoooosssss...
väri on sisävuori valeanharmaa ja kuori tummempi harmaa. eli muuten vastaavat kuin tyttöjen mutta värinpuolesta poikien :) tytöille myyvät pinkkejä
ihan on julmasti meidän tyttö joutunut pitämään mustia kumppareitakin, kun on kirpparilta löytynyt edullisesti :-).
On 4 v ja aloittaisi luistelukoulun tammikuussa, mietin just että paljonkohan noi maksaa... olen työttömänä.
-sajoto
väri on sisävuori valeanharmaa ja kuori tummempi harmaa. eli muuten vastaavat kuin tyttöjen mutta värinpuolesta poikien :) tytöille myyvät pinkkejä
pistän kyllä postimaksun hinnalla jos ne haluat. painavat toki aikalailla joten postikulut nousevat kyllä varmaan jo 8-10 euron tienoille
vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?
sai säätää sitten seuraavana talvena sopivaksi toiselle. ensin puetaan irtoava sisäosa jalkaan ja se sujautetaan itse luistimeen joka kiristetään laskettelumonon tapaan salvoilla narujen sijaan
laita viestiä vaan. en usko että kirpparilta löydän sen halvemmalla kuitenkaan.
sajoto
pistän kyllä postimaksun hinnalla jos ne haluat. painavat toki aikalailla joten postikulut nousevat kyllä varmaan jo 8-10 euron tienoille
vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?
ainakin jos aikoo luistelukouluun jossa on tarkoitus jotain tehdäkin. Silloin pitää olla piikilliset luistimet.
pienimmät luistimet oli kokoa 29.
vrt. tavallisiin luistimiin? Onko jotenkin helpommat vai mikä noiden idea on?
ainakin jos aikoo luistelukouluun jossa on tarkoitus jotain tehdäkin. Silloin pitää olla piikilliset luistimet.
piikeillä? Ei luistelukoulussa mitään "piikkejä" tarvita!
melkeen 2 vuotiallaa pojalla jalan koko on 25-26 et jos jollai löytys tarpeettomana tuollaiset ensiluistimet kokoa 27-28 ja halvalla?
ENSIluistimia??? Meillä ensiluistimet oli kokoa 22...