Lue keskustelun säännöt.
Olen raksamies, aion hakea arkkitehdin paikkaa.
10.07.2009 |
Kun kerran nuo hoitsutkin hakee lääkärin paikkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKun kerran nuo hoitsutkin hakee lääkärin paikkaa.
mutta siitä vaan. Luulisi sitä pääsevän, pääseehän opettajaksikin ilman minkäänlaista koulutusta.