Lue keskustelun säännöt.
Mikä haisee aivan kauhealle Keski-Vuosaaressa?
22.07.2009 |
Vähän kuin kumin haju, mutta pistävä ja inhottava... Suljin heti ikkunat ja katsoin, ettei ihan lähistölla ainakaan pala.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla