Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys karppaajille?

Vierailija
04.07.2006 |

Miten ruokavaliotani vielä muutettava?



Tänään olen syönyt omenan, banaanin, öljyssä paistetun kanan rintafileen, keitettyä kukkakaalia, keitettyä parsakaalia, kurkkua ja paprikaa. Iltapalaksi otan mansikoita sekä vadelmia maitorahkan kera.



Sisältääkö ruokavalioni liikaa kasviksia ja marjoja?



Olen ollut pari kuukautta painonvartijoilla mutta paino ei ole pudonnut. Olen 158cm pitkä ja painan 60kg. Liikuntaa harrastan joka päivä. Juoksen lenkkejä 5km, ajan pyörällä ja teen koti aerobic videoita, myös käsipainoilla jonkin verran harjoittelen, kävelyä myös mukana.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin banaanin pois. Niissä on paljon hiilaria. Ruokien pitoisuudet voit katsoa www. fineli. fi



Tietoa myös: www. karppaus. fi





Jos haluat olla hyväkarppija ja vain vähentää hiilareita, sitten voi syödä kasviksia ja marjoja paljonkin. Jos pyrit ketoosiin, sitten marjojen ja maitotuotteiden määrään tulee kiinnittää huomiota. Ja muista syödä rasvaa myös. Voita ja oliiviöljyä ja pähkinöitä ja juustoa.

Vierailija
2/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paino on jo ok, täytyy olla tarkempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko siihen enkä sen terveellisyyteen. Olen kokeillut; paino ei pudonnut ja oli paha olo, päätä särki jatkuvasti.

Vierailija
4/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg kuitenkin haluisin pois

Vierailija
5/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää opiskella kunnolla perusteet, ennen kuin antaa periksi. Ja kokeilla mikä tyyli toimii itselle.

Vierailija
6/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan nälkäinen tällä syömisellä, vatsa tulee ihan täyteen ruuasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppauksessa on tarkoitus syödä kolme ateriaa päivässä, niin että ei ole nälkä. Napostelua ei sallita, korkeintaan pieni iltapala.



Ja katsoa, josko nälänhallinta alkaisi toimia. Tämän aloitusjakson jälkeen voi alkaa hienosäätämään, kokeilla mikä sopii juuri sinulle. Osalle ei sovi maitotuotteet tai juusto. Kilokaupalla jos pähkinöitä vetelee, voi olla tiedossa painon jumitusta jne...

Vierailija
8/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kiloa proteiiniruokaa, puolikiloa kasviksia ja marjoja per päivä. Rasvaa säästelemättä. Vettä, vissyä ja kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla päänsärkyä alkuun, vettä pitää juoda kaksi litraa päivässä.

Vierailija
10/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten lisään proteiinin saantia? Lisää lihaa vai? Mitä lihaa? Vettä juon muutenkin paljon. Nuo pähkinät kiinnostaa. Mitä pähkinöitä suosittelette ja millainen määrä päivässä sopiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissystä saa suoloja

Vierailija
12/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

per päivä. Juustoa (feta, brie, vuohenjuusto..) salaatin kanssa on namia. Munia munakkaana tai keitettynä. Jauhelihatexmex salaattia, kanasalaattia. Oliiviöljyä kastikkeeksi salaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalapurkki, raejuustoa, paprikaa ja kurkkua sekaan ja muutama vihreä oliivi?

Vierailija
14/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutta lopulta vain jokainen itse voi testailla ruokavaliotaan ja havannoida laihtuuko vai ei. Joten nyt koekaniiksi vaan.....



Ja samalla voi opetella, millä lähtee nälkä ja miten voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamatonta voi syödä esim. marjojen kera.

Vierailija
16/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen jogurtti, jossa on 10 %:a rasvaa on parempaa. Ei ole maustettu ja on tosi hyvää ilman sokeria. Jälkkäriksi marjojen kanssa aivan ihanaa. Tai smoothie juomaksi.

Vierailija
17/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi tonnikala purkki, raejuustoa, kurkkua, paprikaa ja oliivia. Ja tietty pari kuppia kahvia maidon kera. (Onko maidolla väliä mitä on?)



Ruuaksi kananrintafile ja kasviksia paljon.



Iltapalaksi mansikoita 250g, vadelmia 200g ja maitorahkaa n.200g



Niitä pähkinöitä haettava kaupasta eli niitäkin vielä jossain kohtaa kourallinen.



Onko tämä nyt riittävää?



Onko tuolla maitorahkan rasvaisuudella merkitystä?



Tonnikala pitää vissiin olla öljyssä, vedessä ei lienee kelpaa?

Vierailija
18/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoja valintoja: viljat, pastat, peruna, sokeri

Vierailija
19/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljyssä tai jos haluat vedessä ja lisäät itse öljyt. Mantelit ovat myös hyviä, jos niistä pidät.



Lorauta öljyä kastikkeeksi salaattiin.

Vierailija
20/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vedessä ei lienee kelpaa?

Häh? Ei lienee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän