Kysymys karppaajille?
Miten ruokavaliotani vielä muutettava?
Tänään olen syönyt omenan, banaanin, öljyssä paistetun kanan rintafileen, keitettyä kukkakaalia, keitettyä parsakaalia, kurkkua ja paprikaa. Iltapalaksi otan mansikoita sekä vadelmia maitorahkan kera.
Sisältääkö ruokavalioni liikaa kasviksia ja marjoja?
Olen ollut pari kuukautta painonvartijoilla mutta paino ei ole pudonnut. Olen 158cm pitkä ja painan 60kg. Liikuntaa harrastan joka päivä. Juoksen lenkkejä 5km, ajan pyörällä ja teen koti aerobic videoita, myös käsipainoilla jonkin verran harjoittelen, kävelyä myös mukana.
Kommentit (35)
Niitten määrästä vielä kysyisin päivässä? Montako munaa ja onko sallittua paketti pekonia päivässä?
voit paistaa voissa. Maito täysmaitoa tai kevytmaitoa, niissä on vähemmän hiilaria kuin rasvattomassa. Normaalirasvaisia tuotteita, ei rasvattomia. Kevytjutuissa on yleensä transrasvaa, joka on epäterveellistä.
syön 1 - 3 munaa ... ihan miten maistuu.
Mä syön (viimeset 2 vuotta) lähes joka aamu 4 siivua pekonia ja kaks paistettua munaa. Muuten syön sitten lounaan ja illallisen, en muuta. Karpeille sopivia herkkuja ehkä kerran kahdessa viikossa.
Nyt voi opetella elämään ilman sokereita ja sitten kiristellä hiilareita induktiotasolle myöhemmin, jos on tarvis.
Herkut: tumma suklaa, juustot, kermarahka, turkkilainen jogurtti, light limut.
aika makeaa, kun on oppinut pois sokerin syönnistä. Ja kun on tujua, ei tarvi syödä koko levyä kerralla.
mutta ei sitä ole pakko käyttää jos ei halua.
*ei ymmärrä*
Voiko tommonen muka oikeesti toimia?
Ja miten nämä liittyvät toisiinsa?
Nälänhallinta on vaan niin paljon helpompaa kun syö rasvaa eikä hiilareita.
Mites sitten vadelma, herne, kirsikka?
Mietin myös vesimeloonia, et saakos sitä syödä.
Tarkoituksena hyväkarppi koska painoindeksini on 23
kokojyväviljaa/-riisiä (kerran viikossa tms)