Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys karppaajille?

Vierailija
04.07.2006 |

Miten ruokavaliotani vielä muutettava?



Tänään olen syönyt omenan, banaanin, öljyssä paistetun kanan rintafileen, keitettyä kukkakaalia, keitettyä parsakaalia, kurkkua ja paprikaa. Iltapalaksi otan mansikoita sekä vadelmia maitorahkan kera.



Sisältääkö ruokavalioni liikaa kasviksia ja marjoja?



Olen ollut pari kuukautta painonvartijoilla mutta paino ei ole pudonnut. Olen 158cm pitkä ja painan 60kg. Liikuntaa harrastan joka päivä. Juoksen lenkkejä 5km, ajan pyörällä ja teen koti aerobic videoita, myös käsipainoilla jonkin verran harjoittelen, kävelyä myös mukana.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokojyväviljaa/-riisiä (kerran viikossa tms)

Vierailija
22/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten määrästä vielä kysyisin päivässä? Montako munaa ja onko sallittua paketti pekonia päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit paistaa voissa. Maito täysmaitoa tai kevytmaitoa, niissä on vähemmän hiilaria kuin rasvattomassa. Normaalirasvaisia tuotteita, ei rasvattomia. Kevytjutuissa on yleensä transrasvaa, joka on epäterveellistä.

Vierailija
24/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 1 - 3 munaa ... ihan miten maistuu.

Vierailija
25/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön (viimeset 2 vuotta) lähes joka aamu 4 siivua pekonia ja kaks paistettua munaa. Muuten syön sitten lounaan ja illallisen, en muuta. Karpeille sopivia herkkuja ehkä kerran kahdessa viikossa.

Vierailija
26/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi opetella elämään ilman sokereita ja sitten kiristellä hiilareita induktiotasolle myöhemmin, jos on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut: tumma suklaa, juustot, kermarahka, turkkilainen jogurtti, light limut.

Vierailija
28/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% on aika tyjyn makuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika makeaa, kun on oppinut pois sokerin syönnistä. Ja kun on tujua, ei tarvi syödä koko levyä kerralla.

Vierailija
30/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos sitä voi nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä ole pakko käyttää jos ei halua.

Vierailija
32/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ei ymmärrä*



Voiko tommonen muka oikeesti toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten nämä liittyvät toisiinsa?

Vierailija
34/35 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälänhallinta on vaan niin paljon helpompaa kun syö rasvaa eikä hiilareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten vadelma, herne, kirsikka?



Mietin myös vesimeloonia, et saakos sitä syödä.



Tarkoituksena hyväkarppi koska painoindeksini on 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä