Lue keskustelun säännöt.
Hei fiksut ihmiset! Jos haluaa ostaa tontin jostain tietystä
26.07.2006 |
kunnasta niin mistä kaikkialta voi löytää myytävänä olevat tontit? Voiko teidän mielestä mennä maanomistajalta kysymään hänen halukkuuttaan myydä tontti?
Laittakaa kaikki mahdolliset vinkit tulemaan =)
Kommentit (3)
Aloin vaan miettimään, että onko se tunkeilevaa käytöstä kysellä maanomistajilta maata myytäväksi =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekin olemme ottamassa selvää kuka omistaa oman tonttimme viereistä maata, jotta saamme vähän omamme kasvatettua. Puol hehtaaria kun ei mihinkään riitä =)
Ja jos nyt haluat juuri tietyn pläntin, niin kunnantoimistosta kyselemään omistajaa ja sitten tekemään tarjousta.
Alueen lehdet yms.