Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei fiksut ihmiset! Jos haluaa ostaa tontin jostain tietystä

Vierailija
26.07.2006 |

kunnasta niin mistä kaikkialta voi löytää myytävänä olevat tontit? Voiko teidän mielestä mennä maanomistajalta kysymään hänen halukkuuttaan myydä tontti?

Laittakaa kaikki mahdolliset vinkit tulemaan =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt haluat juuri tietyn pläntin, niin kunnantoimistosta kyselemään omistajaa ja sitten tekemään tarjousta.

Alueen lehdet yms.

Vierailija
2/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vaan miettimään, että onko se tunkeilevaa käytöstä kysellä maanomistajilta maata myytäväksi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olemme ottamassa selvää kuka omistaa oman tonttimme viereistä maata, jotta saamme vähän omamme kasvatettua. Puol hehtaaria kun ei mihinkään riitä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi