Oletko tyytyväinen nykyiseen painoosi?
Eli haluaisitko olla hoikempi vai oletko täysin tyytyväinen vartaloosi?
Kommentit (17)
laihtua pitäis kahdeksan kiloa, vaikka olen nytkin normaalipainoinen mutta raskauskiloja vielä jäljellä.
vaikka karppaamalla olen saanut jo viisi kiloa pois. Vielä 10 kg matkaa tavoitteeseen.
Suosittelen tutustumista karppaukseen.
Voisi tuota selluliittia yrittää hieroa pois ja vatsaakin kiinteyttää. Rinnat voisivat myös olla kiinteämmät...
mutta tuo roikkuva mahanahkalöllerö! Ei oo todellista, synnytyksestä 10kk, ja mä näytän NIIN löysältä. Kiva vetää jumppia, kun asiakkaat on paljo paremmas kuosis.
vaikken missi koskaan ole ollutkaan!
Ei ole paljoa läskiä ja esim. hauis ja mahalihakset ihan näkyvissä. Selluliitinkin sain pois vaikka en olisi uskonut.
jos sais 6 kiloa pois, ois sit 45... sit ois hyvä
Jalat ja takamus on suht kiinteät ja lihaksikkaat, mutta käsissä ja mahassa on ihan liikaa läskiä ja lihakset voisi olla paremmassakin kunnossa. Tahtoisin näyttää Shakiralta, mutta se nyt tuskin tulee tapahtumaan, joten pitää tyytyä vaan hiomaan omaa kroppaansa...
tai en ainakaan kiloakaan kevyempi. kiinteämpi ja lihaksikkaampi haluaisin kyllä olla, ja vaikka tuommoisen neljä-viisi kiloa painavampi.
ja voisi muutenkin olla kiinteämpi.
auttaisiko toi karppaus mahaläskiin. Muualla läskiä ei ole. (Tai tietty takamuksessa)
painoa pitää saada pois ja kiintytyä..
... vauva 2,5kg ja raskaudesta vielä 7kg jäljellä (imetän, mut ei se tunnu auttavan)
aina jokin paikka pullottaa liikaa. Entistä enemmän se vaikuttaa vatsalle vaikka ei pitäisikään paikkaansa. Pari kylkiluuta voisi siis poistaa. Rasvaimuun menisin jos joku maksaisi ja käskisi vaikka rasvaprosentti on jo nyt urheilijamaisen alhaalla.
Olen tyytyväinen sekä painooni että vartalooni.