Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen nykyiseen painoosi?

Vierailija
04.07.2006 |

Eli haluaisitko olla hoikempi vai oletko täysin tyytyväinen vartaloosi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen tyytyväinen sekä painooni että vartalooni.

Vierailija
2/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtua pitäis kahdeksan kiloa, vaikka olen nytkin normaalipainoinen mutta raskauskiloja vielä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka karppaamalla olen saanut jo viisi kiloa pois. Vielä 10 kg matkaa tavoitteeseen.



Suosittelen tutustumista karppaukseen.

Vierailija
4/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Voisi tuota selluliittia yrittää hieroa pois ja vatsaakin kiinteyttää. Rinnat voisivat myös olla kiinteämmät...

Vierailija
5/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo roikkuva mahanahkalöllerö! Ei oo todellista, synnytyksestä 10kk, ja mä näytän NIIN löysältä. Kiva vetää jumppia, kun asiakkaat on paljo paremmas kuosis.

Vierailija
6/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken missi koskaan ole ollutkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljoa läskiä ja esim. hauis ja mahalihakset ihan näkyvissä. Selluliitinkin sain pois vaikka en olisi uskonut.

Vierailija
8/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiivistyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sais 6 kiloa pois, ois sit 45... sit ois hyvä

Vierailija
10/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja takamus on suht kiinteät ja lihaksikkaat, mutta käsissä ja mahassa on ihan liikaa läskiä ja lihakset voisi olla paremmassakin kunnossa. Tahtoisin näyttää Shakiralta, mutta se nyt tuskin tulee tapahtumaan, joten pitää tyytyä vaan hiomaan omaa kroppaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ainakaan kiloakaan kevyempi. kiinteämpi ja lihaksikkaampi haluaisin kyllä olla, ja vaikka tuommoisen neljä-viisi kiloa painavampi.

Vierailija
12/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisi muutenkin olla kiinteämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisiko toi karppaus mahaläskiin. Muualla läskiä ei ole. (Tai tietty takamuksessa)

Vierailija
14/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa pitää saada pois ja kiintytyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vauva 2,5kg ja raskaudesta vielä 7kg jäljellä (imetän, mut ei se tunnu auttavan)

Vierailija
16/17 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jokin paikka pullottaa liikaa. Entistä enemmän se vaikuttaa vatsalle vaikka ei pitäisikään paikkaansa. Pari kylkiluuta voisi siis poistaa. Rasvaimuun menisin jos joku maksaisi ja käskisi vaikka rasvaprosentti on jo nyt urheilijamaisen alhaalla.

Vierailija
17/17 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi