Lue keskustelun säännöt.
PALJASTUS!!!!!!! LUKEKAA
07.05.2006 |
Tein aloitukset
+ lapseni on Jormanpoika
+ Kiimainen poromies haluaa vittua
+ Barbababat on pervoja möykkyjä
+Onko miehesi anuksen seutu karvainen
+ ja Hubert Caspar
Onko minulla komedienneksi ainesta???? :))))))))))))))
Kommentit (4)
Mietin, että kuka idiootti teini täällä taas riehuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
noi vittu-jutut kuulostaa kyllä pikkasen nuoremman kun 30 vuotiaan jutuilta.. mut niinhän se sanonta on että " kasva isoksi, älä aikuiseksi" ;D
tuskin kukaan noita alotuksia tosissaan otti, hanki parempaa tekemistä pliis