Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ollut yllätys että seiskassa oli Lordin kuva ilman maskeja!

Vierailija
24.05.2006 |

Ihan kuin uhallaan, olivat laittaneet kanteen Putaansuun kuvan, vaikka ovat usein medioihin vedonneet asiasta, että esiintyvät vaion maskeissaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin seiskan tapaista tuollainen!!! Ikinä en ole lehdestä tykännyt ja nyt suorastaan inhoan sitä!

Vierailija
2/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi nimemomaan pyysi, että kasvokuvia ei paljasteta. taidan lopettaa seiskan tilauksen HETI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen käveli vastaan:

www . adressit . com/ansku69

Vierailija
4/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muissa lehdissä nähnyt Putaansuun kuvaa, Lordin kylläkin!

Vierailija
5/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Enpä ole muissa lehdissä nähnyt Putaansuun kuvaa, Lordin kylläkin!

Vierailija
6/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mars kaikki allekirjoittamaan tuo adressi!!!



Seiska on syvältä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JAA ..

Vierailija
8/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusivulla se näkyy. Täysin hävytöntä meininkiä! seiskaa boikotoimaan!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ole siitä pahoillani!! Todella typerä temppu seiskata!

Vierailija
10/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palautetta laittakaan nettisivujen kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ala-arvoinen lehti täynnä paskajuttuja.....

Vierailija
12/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen seiskan lööppi silloin tsunamin aikoihin,kun

kannessa oli sirkessalosta juttua.

Joku oli muka nähnyt akin sairaalassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mainonnassa tilaaja saa sanella mitä tehdään, toimitustyössä tämä journalistinen sisältö tarkoittaa juuri sitä, että ulkopuolisten komentoja ei kuunnella. Tunnetaan tietyissä piireissä myös nimellä vapaa lehdistö. Oikeesti kyllä kunnioitan Seiskaa, koska ainoina ovat tässä tapauksessa tajunneet, että ei lehdistö voi antaa julkkisten pompotella ja sanella käskyjä, ei edes Lordin.

Ja BESIDES, Lordi on itse antanut kuvauttaa itsensä. Tuo Seiskan kuva on joskus kuvattu tieten tahtoen lehtijuttuun. Siis julkisuuteen. Ihmisten nähtäväksi. Ihan Lordin itsensä luvalla.

Ei se mikään uusi kuva ole, vaan 7v vanha! Rauhoittukaa...

Vierailija
14/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se täälläkin ollut jossain lehdessä ihan pian. Mahdoton oli sen miehen halu piilottaa kasvonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite Lordi eli Tomi sanoi että se on jonkun Urpon ottama kuva 10 vuotta sitten ja joka nyt oli myynyt sen lehteen saadakseen rahaa.

Vierailija
16/16 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan poseerauskuva joka on varmaan jossain studiossa otettu. Et kyllä on Tomi itse ollut tuosta kuvasta hyvin tietoinen. Hänen olisi pitänyt nyt pitää huoli vaan siitä, ettei kuvaaja sitä käy levittämään.



Periaatteessa Seiska on syytön, mutta minustakin on todella ikävää että se julkaisi tuon kuvan. Minä henkilökohtaisesti olisin halunnut pitää Lordin henkilöllisyyden mysteerinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi