Lue keskustelun säännöt.
3,5v tyttöni kertoi tänään luomistarinaa
09.10.2006 |
" Ensin Jumala oli yksin. Sitten se loi isin, äitin, minut ja veikan. Sitten kaikki barbit, kaupat, kirjastot...(pitkä litania)
Ei näytä yhtään hullummalle, jumala sanoi ja nukahti."
Hauska saarnamies..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suloinen :)