Oon laihtunut vaikka olen jättänyt vaan herkut pois
Erikoista miten joillekkin laihtuminen on niin vaikeaa. Mistähän se johtuu?
Kommentit (14)
Taas näitä kun joku laihtuu niin heti pitää päästä jeesustelemaan 🤦 Mikä idea näissä on?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei vaan paino tipu, vaikka herkuttelu on minimissä.
Se pitääkin olla nollassa.
Ap
Minä en halua vain laihtua, haluan olla myös hyvässä kunnossa. Joten se tarkoittaa sitä, että en ole sohvalla makaava laihaläski joka on rapakunnossa. Vaaka näillä laihaläskeillä näyttää kivalta, mutta lihas ja muu kunto aivan karmeassa kunnossa.
T:Normaalipainoinen kuntoilija, jolle vaaka ei ole raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua vain laihtua, haluan olla myös hyvässä kunnossa. Joten se tarkoittaa sitä, että en ole sohvalla makaava laihaläski joka on rapakunnossa. Vaaka näillä laihaläskeillä näyttää kivalta, mutta lihas ja muu kunto aivan karmeassa kunnossa.
En tiedä kenestä puhut, mutta minä en ainakaan ole laihaläski.
Ap
Suola. Sitä voi miettiä että ok, pari makkaraa, pizza ja paketti lihapullia on jees, ei tarvi edes paljoa syödä. Tai karamellit. Pari pikkupussia vain päivän mittaan.
Mutta koittakaas olla ilman ja korvata hedelmillä, kasviskeitolla ym niin alkaa kroppa toimia. Loppuu ummetus ym. Nälkää ei tarvi kärsiä yhtään kun syö oikein. Vaan se syötävän laatu vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuten vaan laihiksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Menenpä tästä syömään kakkua.
Terveisin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuten vaan laihiksella?
En ole laihiksella, haluan vaan elää terveellisemmin.
Ap
Niin se on kyllä todella jännittävää, että ihmiset ovat erilaisia.
Itselleni on hyvin vaikea ymmärtää, miten joku ei löydä töitä, tai miksei hoida masennuksensa ulkoilemalla metsässä ja uniongelmansa nukkumalla. Miksi joku valitsee olla köyhä surkimus? Niin.
Miten paljon sä niitä herkkuja mätät jos sillä vaan laihtuu?
En mä ole ikinä laihtunut jättämällä herkut ja alkoholin. Tosin olen aina ollut hoikka ja hyväkuntoinen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meinaatko tosissasi, että homma kaatuun siihen kun kuukaudessa syö yhden pienen munkkirinkilän ja puoli pussia sipsejä?
Jaa. Itsekin olen hoikka mutta en ihmettele yhtään.