Lue keskustelun säännöt.
vanha auto, vm -85, kaipaa huoltoa, mutta käyttämämme huoltamon äijät jo vuosi sitten käyttäytyivät
09.10.2006 |
tosi alentuvasti, niin haluaisin vinkkejä korjaamosta, missä ilman virnistelyä korjataan vanhakin auto! Ja Helsingissä mieluiten tai mahd. lähellä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alkuperäisvaraosia, joihin en viitsisi enää satsata, auto kun ON vanha eikä varmaan montaa vuotta sillä enää huristella. Mutta akuuttia korjaamisen tarvetta kuitenkin olisi.