Aloitin tänään taas laihdutuskuurin ja olen ollut jo yli kaksi tuntia ilman herkkuja. 😃😃😃 !!! Tsempatkaa mua, koska herkunnälkä on jo...
...ihan sietämättömän kova ja olo huono ja huippaa. Kroppa huutaa SOKERIA ja HERKKUJA nyt ja heti ja paljon.
Siis olo on nyt sellainen että voisin syödä kokonaisen kaupan tyhjäksi.
Tsempatkaa mua, että kestän!! Laittakaa tsemppiviestejä ja vinkkejä miten olette kestäneet tällaista?
Kommentit (10)
Jos tekee mieli herkkuja, kanaa nenän eteen. Ruoka-aika, kanaa eteen. Välipala, kanaa eteen. Iltapala, kanaa eteen. Yötä vasten tekisi mieli herkkuja, kanaa eteen. Kaikkia muina hetkinä, kanaa nenän eteen. Jos kyrsii koko ajan edessä oleva kana, voi sen toisinaan vaihtaa kurkusta leikattuun palaseen.
4 tunnin jälkeen voit jo palkita itsesi suklaalla
Minä lopetin eilen tupakan polton kokonaan. Heräsin viideltä ja poltin vasta kasilta ekan. Kyllä maistui hyvälle, en sitten raaski kokonaan lopettaakkaan.
2 h? 😄
Ole ensin ilman herkkuja 2 viikkoa ja tule sitten sanomaan.
Kyllä sä nyt jo voit hakee 400g irtokarkkipussin palkkioksi kun oot kestänyt jo näin kauan.
M
Nyt unohdat ne herkut. Jos mietit koko ajan et onnistu. Mene syömään hedelmiä tai marjoja rahkan kera. Ei tuo muuten lopu. Ruisleipää kans jos hiilarihimo. Jos ruokailustasi on yli 3 tuntia syö ihan kunnollinen ateria. Vaikkapa jaiheliha-kasviswokki. Mulla on tuo sama ongelma ja tämä toimii. Aina vaan en jostain syystä sitä halua noudattaa :/
Mikä edes on "herkku"? Jos pitää parsakaalista, onko se silloin herkku?
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on "herkku"? Jos pitää parsakaalista, onko se silloin herkku?
EI OLE
Hyvä sinä! Sinä pystyt!👍