Lue keskustelun säännöt.
Mistä nimikyltti postilaatikkoon? (ihan peruspostilaatikko mkyseessä)
22.08.2006 |
Ex-kt-asuja ihan pallo hukassa, mistä ks. kylttiä kannattaisi lähteä kyselemään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jumbossa Prisman ja Cittarin välissä, jos täältäpäin olet